Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Komar 2350 (Komarito) jakie szprychy dac?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
(14-01-2021 21:32:39)sakuu napisał(a): [ -> ]
(14-01-2021 17:19:14)joozek napisał(a): [ -> ]Polskie szprychy z mosieznymi nyplami, oryginalne wymiary dostaniesz w Bartnik Częstochowa.
Koszt ok 2,8 sztuka z nyplem

Tak dzwonilem do Bartnika, ale oni nie maja nierdzewnych ani chromowanych.

No ale jak zamowie u tego Typa nierdzewne z drutu 2,6 to wydaje mi sie ze bedzie ok co?

Joozek a ty bys chromowal felgi oryginaly czy kupowal bys jakis zamiennik? (Bebny oryginal)

odpowiedział Ci Józek ciut wyżej


Cytat:Osobiscie polecam zestawy RDI Tajwan od dsmoto po 110 zl za kolo, obrecze bez dodatkowych cech.

Stoję przed tym samym dylematem i teraz moje pytanie, jeżeli mam oryginalne bębny, i obręcz RDI Tajwan, to zaplatając współczesne szprychy będę musiał otwory w bębnach nawiercić?
(21-01-2021 12:58:07)DMR napisał(a): [ -> ]
(14-01-2021 21:32:39)sakuu napisał(a): [ -> ]
(14-01-2021 17:19:14)joozek napisał(a): [ -> ]Polskie szprychy z mosieznymi nyplami, oryginalne wymiary dostaniesz w Bartnik Częstochowa.
Koszt ok 2,8 sztuka z nyplem

Tak dzwonilem do Bartnika, ale oni nie maja nierdzewnych ani chromowanych.

No ale jak zamowie u tego Typa nierdzewne z drutu 2,6 to wydaje mi sie ze bedzie ok co?

Joozek a ty bys chromowal felgi oryginaly czy kupowal bys jakis zamiennik? (Bebny oryginal)

odpowiedział Ci Józek ciut wyżej


Cytat:Osobiscie polecam zestawy RDI Tajwan od dsmoto po 110 zl za kolo, obrecze bez dodatkowych cech.

Stoję przed tym samym dylematem i teraz moje pytanie, jeżeli mam oryginalne bębny, i obręcz RDI Tajwan, to zaplatając współczesne szprychy będę musiał otwory w bębnach nawiercić?

Zestaw z DsMoto, RDI Tajwan - nie będziesz musiał rozwiercać otworów, ew poprawisz nierówności po starych szprychach. Te o których pisałem mają wymiary jak oryginał - szprychy. Jedynie obręcz jest szersza przy oponie 52 mm. Profil łudząco podobny do oryginału.

"Joozek a ty bys chromowal felgi oryginaly czy kupowal bys jakis zamiennik? (Bebny oryginal)"
To wszystko zależy od Twojego budżetu i chęci zachowania oryginału.
Jeśli chodzi o bębny i szczęko-trzymacze - bez komentarza - tylko oryginał, żaden Almot.
Obręcze - ja w swoich Robakach zastosowałem te z RDI, jak do tej pory złego słowa nie powiedziałem o nich, ale ... stosowałem je w modelach 2330, 2350, 2361 i T100.
Dlaczego???
Bo w tych modelach zastosowano już szerokie błotniki i na prawdę trzeba sie dobrze wpatrywać by dostrzec różnice.
Do modeli 232, 2320 i Żaka szukałem oryginałów. Daaawno temu udało mi się kupić 3 oryginalne, nowe, 2 chromowałem i 1 mam używkę w bdb stanie.
W tych modelach - płytki błotnik, tą szerszą obręcz już widać - jest za szeroka.
Kolega Maniuś Rolleyes szukał po Europie Wink i znalazł o rozmiarze 1,35 x 19" włoskie, ale koszt z transportem przekracza koszt chromowania starych.
I tu uwaga. Oczywiście można dać do chromowania; koszt od 200 do 450, a nawet 600 zł za .... sztukę. Rozpiętość cenowa jest związana z jakością .... przygotowania obręczy do chromowania. Znam takich, że po piaskowaniu, polerują ranty i do chromu, ew z warstwą miedzi. Tylko, że to ... nie wygląda.
Znam takich co mówią, że zrobią, a nigdy tego nie robili ... wówczas nawet większe nyple "same" wypadają.
Pewnie nie pomogłem, ale swoje powiedziałem facepalm
Potwierdzam że renowacja starych obręczy to kosmos cenowy.
Oddawalem do classic chrom Wawa części do renowacji to za obręcz powiedział około 600zł. Choć i tak uważam że powinno się to wykonać nie zleciłem obręczy tylko wszystko inne.
Obręcze kupiłem na Ząbkowskiej nie wiem jakie nie ma ta napisu RDI , szprychy Polskie z nyplem mosiężnym..
Mam nadzieje że się nie wpakowalem w tę obręcze.
Stron: 1 2
Przekierowanie