Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Yamaha DT170X seler1500
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
W tył dostała, ale tak.
Zebrałem się w końcu i założyłem owiewkę chłodnicy, zmieniłem też obrotomierz. Jak na razie cały czas pali - jeździ, smaruję tylko łańcuch i leję do baku. Od zakupu 5600 nalotu.

Dt to niezniszczalna ździra, Ja co prawda mialem 125, ale tez nie dało sie tego zajeździć.
Który to rok jest?
'87 Smile
W razie co to mam jakies pierdoły z 83 roku.
To dowód na to, że nawet taki szalony naukowiec musi mieć ot coś do czego tylko się leje wachę, smaruje i jeździ Wink
A projekty to już inna sprawa...
Kurła, nie ma to jak enduro :F Jakby ktoś chciał koła supermoto do detki 80 LC2/125 LC to mam na sprzedanie Smile
Ten... korba się wysypała, drugi remont w sezonie :F
Korba była robiona w lutym w pewnym zakładzie na "m", tym razem leci do sprawdzonego dor-maru i na korbowodzie z KX65. No i niestety wszystkie łożyska, uszczelniacze też do wymiany, grzech składać na starych. Skrzynia w świetnym stanie, zostaje jak jest, a to akurat dobra wiadomość, bo w DT 80 skrzynia do najtrwalszych nie należała. Naprawiona zębatka startera trzyma się dobrze.



Silnik wrzucony w ramę, pali, jeździ Smile
Docieranie na torze :F
Oczywiście żartujesz z tym, ze w jakiejkolwiek dt psuły sie skrzynie. Prawda?
W 80 padają jak ktoś zakłada kity 100 110 115 cc
Potwierdzam to ze skrzyniami
U mnie przy 115 skrzynia wyglądała już słabo, a i jak szukałem nowej skrzyni to większość to co jest na rynku to ma już wżery itd.
Deta to bardzo fajne i dobre moto, niestety z częściami jest do niej coraz gorzej... Cylindrów nie ma już nowych (jedynie te tuningowe np 100, 115), a tulejować nie idzie. Na szczęście jest 8 szlifów ale to się kiedyś skończy. O skrzyniach już wspomniałem... wałów nowych nie ma, a jedyna dostępna oryginalna korba to z robotą prawie pięć stów. Koszy sprzęgła też już chyba nie ma. Ani tarcz, ani zestawu do wahacza, dyfuzory lubią pękać więc też trzeba pokombinować - i pewnie inne części o których teraz już nie pamiętam. Część elementów idzie oczywiście przerobić lub zaadoptować z innych jednośladów, ale sprawa wygląda mało kolorowo, a szkoda. Paradoksem jest to że do starszej dety ac z lat 70' nowy wał i cylinder idzie kupić bez problemu a do tego nie Big Grin moja jest z 96' więc to wcale nie takie stare moto
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
Przekierowanie