Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Numery silnika.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Cześć!
Mam pytanie dotyczące tych numerów silnika :



Wiadomo 023 to typ, potem numer, ale między tym jest wydzielone 1. Co ta jedynka oznacza? Dodatkowo orientuje się ktoś jakie mniej wiecej miały numery te silniki w 86 roku, i czy ten też by pasował do ogara 86r.

Pozdrawiam!
023 niby miały jakieś tam podtypy swoje ale pierwszy raz coś takiego widzę żeby to było nabijane. Gdzieś miałem z neta wykaz tych podtypów ale co, jak, gdzie...? Nie wykluczam że to może być np. że Stelli.
Raczej wątpię, już kilka ogarów z takimi nr znalazłem, nawet w moim 88 tak jest, lecz nie wykluczam. Dodatkowo myślałem że może skończyła im się pula numerów i dodali jedną cyferkę z przodu.
To raczej nie, wtedy nikt by się raczej nie przejmował zdublowanymi numerami. Ale jednak mysle że to jakieś oznaczenie wersji. Poszukałbym tego ale raczej nie znajdę..
Oki, byłbym wdzięczny Smile
Znalazłem przypadkiem i się okazało że było na tym forum Smile

https://www.chlopcyrometowcy.pl/attachme...?aid=11565


Odnośnik od kolegi @Blues, z tematu https://www.chlopcyrometowcy.pl/showthre...?tid=39048

PS. I okazało się że też mam silnik 023>1 tylko nie byłem tego świadomy.
Dzięki wielkie
A czym różniły się te typy iskrowników?
Chyba chodziło tu o zapłon elektroniczny.
Ciekawa sprawa. Smile

Z zapłonem zgadzałoby się z tym co Romek pisze. Mam 023 > 4 od Stelli. Zapłon jest jak od Charta (tylko ponoć sonda ciutkę inaczej podłączona).

Reszta silników/karterow mam 23 > 01.

Brak numerów oznacza silnik/kartery zamienne. Zgadza się? Może silniki BMP nie miały numerów (gdzieś mam też klapy BMP)?
Zgadza się, fabrycznie zamontowane silniki miały numery, kartery sprzedawane jako części były czyste, kompletne silniki chyba miały numery jak widzę tutaj https://allegrolokalnie.pl/oferta/fabryc...023-romet. Co do BMP to nienwiem
Przekierowanie