Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: jak to się mogło stać?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
i jak tego uniknąć w przyszłości?

Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka
Po prostu tłok się ukruszył, stary był, nadpęknięty czy coś już wcześniej, pojeździł no i pękł po czasie. Zdarza się nawet w nowych markowcach. Nie sądzę by korba za tym stała skoro wszystko było oryginalne, ona się z tłokiem nie styka.
ale to almot założony 3 miesiące temu

Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka
Jeżeli masz paragon, to bym to reklamował
mówisz że wina produkcyjna? dodam, że stało się to podczas jazdy na pełnym otwarciu przepustnicy, tłok 60, ale dotarty (miał jakieś 550 km). Po około minucie jazdy na maksa było bum i skończyło się rumakowanie.

Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka
Wygląda, jakby tłok się obrócił (wypadł z tulei głowicy) w fazie sprężania i gdy w fazie pracy korbowód szedł ku górze, to uderzył w tłok i tak zrobił dziurę. Tuleja cylindra nie ma zadych śladów zacierania w tym miejscu?
za gruba uszczelka pod cylindrem (klingeryt + silikon) ?

Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka
Uszczelka i wysokość cyla nie ma tu znaczenia tłok zawsze schodzi tak samo.
to jaka możliwa przyczyna?

Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka
Wadliwy tłok (za dlugi/gruby płaszcz).
Przekierowanie