13-11-2020, 17:42:38
Witam
na weekend może wezmę się za poskładanie mojego silnika w końcu
bo leży w częściach i się kurzy .
w związku z tym mam kilka pytań
mam komplet łożysk FAG do niego
gdzieś czytałem ,że trzeba te łożyska wszystkie nowoczesne doszlifować (obniżyć ) bo mogą być za wysokie i wał nie będzie się łagodnie obracał bez oporów ?
ktoś coś wie na ten temat ? bo gdzieś to czytałem tylko teraz tego odnaleźć nie mogę .
dwa
łożyska są pełne ,zatkane takimi metalowymi pokrywkami nasmarowane smarem, tzn nie takie jak były fabrycznie czyli kulki na zewnątrz widoczne bez smaru,
czy można je założyć z tym smarem czy trzeba je wyczyścić z tego smaru a pokrywki wywalić i złożyć jak było fabrycznie ?
ktoś coś doradzi?
pozdrawiam
na weekend może wezmę się za poskładanie mojego silnika w końcu
bo leży w częściach i się kurzy .
w związku z tym mam kilka pytań
mam komplet łożysk FAG do niego
gdzieś czytałem ,że trzeba te łożyska wszystkie nowoczesne doszlifować (obniżyć ) bo mogą być za wysokie i wał nie będzie się łagodnie obracał bez oporów ?
ktoś coś wie na ten temat ? bo gdzieś to czytałem tylko teraz tego odnaleźć nie mogę .
dwa
łożyska są pełne ,zatkane takimi metalowymi pokrywkami nasmarowane smarem, tzn nie takie jak były fabrycznie czyli kulki na zewnątrz widoczne bez smaru,
czy można je założyć z tym smarem czy trzeba je wyczyścić z tego smaru a pokrywki wywalić i złożyć jak było fabrycznie ?
ktoś coś doradzi?
pozdrawiam