26-10-2020, 13:13:16
Lektura innych tematów podpowiada, że przełożenia w silniku s38 wyglądają tak:
Na sprzęgle 4,47, natomiast w skrzyni:
I-3,08, II-1,68 (model MR-230), I-1,68, II-1,00 (model MR-231), I-1,92, II-1,00 (model MR-2320), I-1,92, II-1,00 (pozostałe modele)
I tu moje pytanie, która z tych opcji jest w moim silniku i jak to poznać?
[attachment=20233][attachment=20234]
Docelowo chcę obliczyć zakres obrotowy wałka zębatki zdawczej. Od jakich do jakich obrotów pracuje zębatka w pełnym przekroju od obrotów minimalnych na 1 do max obrotów na 2.
Pomożecie?
Ktoś może to liczył albo mi podpowie? Bo ja chcę wziąć max obroty silnika czyli 5000 obrotów i podzielić przez przełożenia sprzęgła i drugiego biegu, chyba dobrze to policzę?
Jak rozumieć taki zapis "Przełożenia całkowite: I-26,6, II-13,19. Przełożenia w skrzyni I-1,92, II-1. " ?
Na sprzęgle 4,47, natomiast w skrzyni:
I-3,08, II-1,68 (model MR-230), I-1,68, II-1,00 (model MR-231), I-1,92, II-1,00 (model MR-2320), I-1,92, II-1,00 (pozostałe modele)
I tu moje pytanie, która z tych opcji jest w moim silniku i jak to poznać?
[attachment=20233][attachment=20234]
Docelowo chcę obliczyć zakres obrotowy wałka zębatki zdawczej. Od jakich do jakich obrotów pracuje zębatka w pełnym przekroju od obrotów minimalnych na 1 do max obrotów na 2.
Pomożecie?
Ktoś może to liczył albo mi podpowie? Bo ja chcę wziąć max obroty silnika czyli 5000 obrotów i podzielić przez przełożenia sprzęgła i drugiego biegu, chyba dobrze to policzę?
Jak rozumieć taki zapis "Przełożenia całkowite: I-26,6, II-13,19. Przełożenia w skrzyni I-1,92, II-1. " ?