no dobra, po remoncie praktycznie wszystko ogarnięte. pierwsza jazda próbna 30 km zaliczona bez większych problemów.
i pytanie filozoficzne:
jadę sobie wąską dwukierunkową, manetka do oporu, 40km/h na liczniku a za plecami sznur aut, bo wąsko....
i tak sobie pomyślałem, że przydałoby się dodatkowo jeszcze z 15km/h...
na YT widziałem, że chłopaki komarkiem to i 70km/h potrafią grzać...
no to teraz jak tego dokonać... cylinder mam 60, zębatki przód 12z tył 35z.
podejrzewam że chyba tylko zębatki...
jakieś sugestie??
Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka
Rozumiem że był remont silnika i pierwsza jazda na odcinku 30km?
Do tego jeszcze test prędkości maksymalnej
wiem, do czego zmierzasz, ale shitstorm się nie uda
test maks prędkości trwał jakieś 10 sekund (manual dopuszcza jazdę z maksymalnie otwartą przepustnicą w okresie docierania na krótkich prostych odcinkach) normalne docieranie pierwsze 500 km na 3/4 przepustnicy 30-35km/h, z różną prędkością, mieszanka 1:25 itp...
i nie ruszyłeś z poradą, tylko chęcią pokazania głupoty zadającego pytanie. nie wyszło.
czekam na porady i sugestie
Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka
Bankowo nie lej mu mixolu. Cokolwiek do piły, bądź ten czerwony castrol. Może być i elf jakiś.
Jeżeli masz już 60-tkę, to tłok polecam ten
https://gmoto.pl/40001226-tlok-do-piaggi...23300.html
rozpiłować dolot w cylindrze i gaźnik walnąć wiertłem 15-tką. Jak chcesz więcej porad, możesz śmiało pisać.
no właśnie poleciał mixol
generalnie chyba na razie nie będę go rozwierca, ale dzięki za info, muszę sobie o tym poczytać.
a coś z zębatkami?
Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka
a jakiś konkretny olej polecasz? cena nie ma znaczenia.
Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka
(06-10-2020 15:28:27)lordluca napisał(a): [ -> ]....
i nie ruszyłeś z poradą, tylko chęcią pokazania głupoty zadającego pytanie. nie wyszło.
Bardzo proszę moderatora o reakcję. Na Naszym Forum nie odnosimy się w ten sposób
no właśnie dlatego się zdziwiłem. że po tylu napisanych postach pierwszy raz ktoś zareagował w taki sposób..
czuję się lekko urażony, ale nie róbmy niepotrzebnego smrodka, nie obrażam się wcale.
Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka
a jak się ma ilość zębów z tyłu? oryginalnie jest 35. ale widziałem też 38 i 41 zębów. a mniejsze też są.
jak się ilość zębów z tyłu przekłada na mechanikę?
Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka
Zasada jak w przerzutkach w rowerze
czyli im mniej zębów na tyle tym większa prędkość ale większy opór przy ruszaniu?
Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka
Poczytaj sobie stare posty na forum i opinie innych
Cytat:jeden ząbek z przodu daje ok 5-7 km/h i 20% mocy mniej a jak przesadzisz z zabkami to ci nic nie da bo nie bedzie mial wystarczajacej mocy zeby uciagnac cie i rozbujac sie do v-max no chyba ze bedziesz zjezdzal z gorek ale i tak kiedys bedzie trzeba pod nie podjechac a tu moze pojawic sie problem
Cytat:13/38 - Jakieś 47 - 50 km/h (akurat silnik s38)
no i tego mi było trzeba. po raz kolejny okazujesz się nieocenioną skarbnicą wiedzy! Dziękuję
Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka
Nie miałem zamiaru nikogo obrażać ani tym bardziej wywoływać jakieś burzy. Autor posta najwyraźniej źle zrozumiał moje intencje i trochę nerwowo zareagował. Jak by nie było jeżeli ktoś się poczuł urażony to przepraszam.
speed, luz nie ma żadnych kwasów
być może rzeczywiście mój post brzmiał trochę jak Seba Amator
żeby było jasne, docieram z głową na karku
Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka