05-10-2020, 16:40:08
Witam.
Kilka dni temu pytalem tutaj o problem z buczeniem rometa po dodaniu gazu ,wyszlo ze romet lepiej chodzil po ustawieniu gaznika ,ale powrocil problem z ciezkim odpalaniem.Wujek mi powiedzial ze cos dzwoni w cylindrze ,ja nie zwrocilem na to wczesniej uwagi.Po zdjeciu cylka widze ze pierscienie maja luz ,mozna je normalnie obkrecac na tloku a do tego ruszac na boki.Cylek wyglada ok jest bardzo gladki ,wujek powiedzial ze cylinder jest spoko a pierscienie powinny mocno przylegac do tloka tak zeby nie mozna bylo nimi krecic.Czy dobrze mowi ? Moje pytanie czy wystarczy zalozyc nowe pierscienie i tyle czy cos jeszcze trzeba robic ? Ktos mi powiedzial ze trzba bedzie robic tez honowanie cylindra po zalozeniu pierscieni
Kilka dni temu pytalem tutaj o problem z buczeniem rometa po dodaniu gazu ,wyszlo ze romet lepiej chodzil po ustawieniu gaznika ,ale powrocil problem z ciezkim odpalaniem.Wujek mi powiedzial ze cos dzwoni w cylindrze ,ja nie zwrocilem na to wczesniej uwagi.Po zdjeciu cylka widze ze pierscienie maja luz ,mozna je normalnie obkrecac na tloku a do tego ruszac na boki.Cylek wyglada ok jest bardzo gladki ,wujek powiedzial ze cylinder jest spoko a pierscienie powinny mocno przylegac do tloka tak zeby nie mozna bylo nimi krecic.Czy dobrze mowi ? Moje pytanie czy wystarczy zalozyc nowe pierscienie i tyle czy cos jeszcze trzeba robic ? Ktos mi powiedzial ze trzba bedzie robic tez honowanie cylindra po zalozeniu pierscieni