Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 200 palić nie chce
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Cześć wszystkim!!
Pisze posta bo skończyły mi się pomysły Wink
Tak jak w temacie - Ogar palić mi nie chce... przez jakiś czas jeździł, potem zaczął gubić wolne obroty (np na skrzyżowaniu musiałem go gazować, inaczej gasł), a teraz już w ogóle nie chce odpalić, nawet na pych... tzn czasem na pych odpali, pochodzi, jak nim jadę to jest ok, ale jak z 1 na 2 chcę wrzucić - obroty mu spadają, tak jakby kręcił się siłą od koła a nie siłą zapłonu...
przeczyściłem gaźnik sprawdziłem linki, sprawdziłem iskrę (jest), po prostu pomysłów nie mam co jeszcze sprawdzić / zrobić...

A może ktoś z Was jest z Wrocławia i chciałby pomóc zerknąć co tam jest (ps - nie mam przyczepy do przewożenia motoru, sam ogarek stoi na w okolicach Nowego Dworu)?

Generalnie - pojęcia nie mam co robić ani gdzie zacząć szukać... PS - mogę podac też numer tel - może rozmowa bardziej pomoże niż opisywanie Wink piszcie na priv Smile

H E L P Big Grin

Michał
1. Iskra może ginąć pod wpływem ciśnienia. Spróbuj z inną świecą.
2. Jesteś pewien, że paliwo dochodzi do gaźnika?
3. W momencie gdy nie chce odpalić, gdy wykręcisz świecę jest ona sucha czy mokra? Jeśli sucha spróbuj wlać mieszanki pod świecę i zobacz czy silnik zagada.
4. Kiedy już silnik odpali i będą jakieś problemy z obrotami to przytkaj trochę filtr powietrza. Może byc także uszkodzony symering od strony magneta (chociaż to powątpiewam).
@wazniak96

Dziękuję za odpowiedź, poniżej to co zdziałałem:
1. Iskra może ginąć pod wpływem ciśnienia. Spróbuj z inną świecą. - spróbowałem... świeca pierwsza miała nalatane 100km, ta na którą zmieniłem - była z pudełka... nic nie pomogło
2. Jesteś pewien, że paliwo dochodzi do gaźnika? - paliwo dochodzi - gaźnik ładnie się przelewa, widać po przewodzie paliwowym, że paliwo z baku schodzi
3. W momencie gdy nie chce odpalić, gdy wykręcisz świecę jest ona sucha czy mokra? Jeśli sucha spróbuj wlać mieszanki pod świecę i zobacz czy silnik zagada. - świeca jest mokra, więc tym bardziej paliwo dochodzi do świecy, idzie przez gaźnik...
4. Kiedy już silnik odpali i będą jakieś problemy z obrotami to przytkaj trochę filtr powietrza. Może byc także uszkodzony symering od strony magneta (chociaż to powątpiewam). - jak już odpali to musze go trzymać manetką na wysokich... jak odpuszczę - to gaśnie... jedyną opcją jest podkręcenie śrubą obrotów na maksa, potem przy spuszczaniu obrotów śrubą - gaśnie... napisz prosze coś więcej o tym simeringu...

PS - jeśli ktoś zna dobry / sensowny serwis motocyklowy który mógłby we Wrocławiu to ogarnąć - dajcie namiar !!
bo ja już kompletnie nie mam pojęcia w którą stronę szukać...
Jak symering będzie uszkodzony od strony magneta to będzie silnik łapał lewe powietrze przez co mieszanka będzie zbyt uboga.
Jak już odpalisz i będzie na wysokich obrotach to przytknij/zatkaj dolot powietrza. Jak silnik będzie się dławił/zgaśnie to z symeringiem wszystko oki.
@wazniak96
Dziękuję, przyukałem, gasł... jeszcze raz spróbuję (o ile się odpali...) ale jestem na 100% pewny że przytykałem i gasł - czyli wszystko ok z simeringiem...

będę wdzięczy Wam za kolejne pomysły / namiar na warsztat Wink
Sprawdź jaka kompresję generuję cylinder
Zobacz uszczelkę pod głowicą czy nie ucieka kompresja
Zobacz lewe powietrze czy nie bierze z simmeringow lub z łączenia gaźnika-cylinder
@Norweski Zomowiec
Cześć !! i dziękuję za podpowiedź - widzę, że może być to grubsza sprawa... jak sprawdzałem, jak chodził (odpalony na siłę) to przedmuchów nie miał, lewego też nie czułem, żeby zasysał.. ae podpowiedz mi jak to dokładniej sprawdzć - kwestia rozebrania o sprawdzenia "na oko"?
Przekierowanie