nowy nabytek i powodem rozłożenia silnika jest to że gdy chce wrzucić 2 bieg wkakuje ten drugi luz między 2 a 3 i musze cofnąć na dół aby włozyć 2 bieg,czasem też 1 nie chce wchodzić,pierwsze co zauważyłem to ośka smiany biegów luzna na maxa,a tak poza tym może coś podpowiecie
Tam są 3 zębatki na krzyż pokasuj luzy nadmierne i sprawdź jak zazębiają się zębatki, czy nie są wyrobione i jak automat pracuje, złóż połówkę silnika i zobacz
ściągłem spręzyne od wałka zmiany biegów i ja ci ją rozginam a ona trach,i to chyba była ona winowajcą ,druga sprawa w automacie sa 4 rowki,ktoś gupi zrobił 5 rowek na luzie mędzy 2 a 3. Założyłem oczywiście normalny na 4 rowki, w poniedziałek składam i zobaczymy?
Podejrzane jakieś, najlepiej jakbyś zapodał fotki trybów automatu itp. Sprężyny się nie rozgina, bo traci właściwości, ale jak pękła to i tak była do wymiany.
druga sprawa dziś złozyłem sprzęgło i nie było spręzyny pod kosz sprzęgłowy tylko podkładka,czy tak może zostać czy musi być jednak spręzyna
Tam powinien iść kosz, zębatka od startera, sprężyna, miska sprężyny i zabezpieczenie miski taki pierścień. Potem podkładki ze stali oporowej do dystansowania, koniecznie. Kiedyś długo z tym walczyłem. Nie kupuj chińskich podkładek bo to nie polata. Polecam zestaw podkładek do dystansowania od jednego prywaciarza z olx, 50zł komplet.
Bez tego bym nie składał, problemy z kopką mogą być i będzie wszystko rzęzić
Automat tylko pokazałeś, ciekawe jak z resztą i luzami i dystansowaniem, ale skoro biegi nie wypadały i skasowałeś luzy automatu to będzie ok.