Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Jaguar, Jaguar Special czy wypasiony Huragan
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam. Proszę o pomoc w identyfikacji ramy. Na pierwszy rzut oka Jaguar może nawet special sądząc po mufach, chromach, zaklepanej a nie zagiętej końcówce przy węzle, rurkach reynolds-a 531, pięciocyfrowego numeru seryjnego na puszce suportu lecz ewidentnie blaszanych hakach Huragana. Waga samej ramy 2030 g przy rozmiarze 530 mm. Jednak brakuje przelotki na przednią przerzutkę (mogła być wajcha) lub zastosowany ślizg ale posiada podwójną przelotkę do tylnej przerzutki charakterystycznej dla Huraganów, dodam że posiada dziurki po emblemacie (rozstaw 60 mm czyli druga połowa lat 60) i tutaj moje pytanie, czy Jaguar special z tego okresu mógł posiadać taką konfigurację z tymi hakami ? czy to jednak wypasiony Huragan. Jeszcze jedno do ramy był ledwo przymocowany emblemat z Pegazem i napisem TYLER (mosiężny) jeżeli wersja exportowa to powinien być napis universal dobrze pamiętam? a ten, ktoś po prostu zamocował bo taki miał. Z góry dziękuję za podzielenie się wiedzą na ten temat. Pozdrawiam
Jaguar - ładna rama, może special - w tym roczniku tak mogło być, a i wajcha też była
Dziękuję za odpowiedź. Miałem wątpliwości z tą przelotką bo to już czasy Campagnolo i kutych haków a tu taki dinozaur. Czyli odnawiam jako ZZR Jaguar z wajchą i zegarówją na dwie linki (będzie drogo)
będzie drogo, ale warto
No to do roboty, najpierw malowanie. Myślałem o czerwonym z białymi napisami lub kość słoniowa z czerwonymi napisami, emblemat kupię aluminiowy ZZR, część osprzętu już mam jak korby, klamki, kokpit. Brakuje szczęk, kół i tych dwóch wisienek, chromy do wypolerowania bo nowe drogie a i rama straciła by swojego ducha tak mi się wydaje. Będę wrzucał fotki z postępów. Dzięki za słowa otuchy, czy będzie warto? Myślę że tak.
Przekierowanie