Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Zaplon Komar
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
s38
Nie da rady ustawic 3mm wyprzedzenia, iskrownik czy to w lewo czy prawo nie przekracza chyba 2mm wyprzedzenia, jest zawsze prawie ze w gornym pukncie tloka, aktualnie jest na maxa przyspieszony i to wciaz za malo mimo ze dziury na sruby w iskrowniku byly powiekszone.
o co chodzi?
Nie masz przypadkiem wału do 023?
nie, do tej pory chodzil jak mial chodzic i bylo ustawione dobrze, aktualnie przekrecenie iskrownika w prawo czy lewo nie zmienia wyprzedzenia a jesli juz to nieznacznie
To wsadź magneto bez klina w odpowiednim miejscu
wsadzone, bez zmian
nie wsadzaj magneta tam, gdzie wykazuje miejsce na klin, tylko przesuń w lewo magneto (jak dobrze się orientuje) i ma w teorii być

jak nadal jest 2mm, pomimo wsadzenia magneta bez klina jeszcze w lewo, to coś jest nie tak z zapłonem (platyny?)
udalo sie ustawic te 3mm, siedze przy nim codziennie i juz mi sie pomysly skonczyly.. nie chce jechac na 1 biegu, po dodaniu gazu przerywa i gasnie, trzeba trzymac srednie obroty i bardzo powoli puszczac sprzeglo zeby ruszyl i sie rozpedzil, jakby nie mial niskich obrotow, na luzie wolne obroty sa, wkreca sie na maxa jak trzeba,
zaplon 3mm a nawet wiecej bo rozwiercone otwory w iskrowniku i tak jakby ciagle mu malo ale zaraz braknie miejsca na iskrowniku na poszerzenie dziur , przerwa platyny 0,35mm, swieca 0,4mm, iglica 2 rowek (nic sie nie zmienia jesli bedzie na innym) wymieniony kondensator, cewka, kabel w/n, 15 swiec, simeringi na wale, gaznik ustawiony czysty, kranik czysty, tryby w srodku silnika wszystkie cale
juz nie wiem co z tym komarem
Pomylone dysze w gaźniku?
nie, dysze sa na swoim miejscu i sa drozne caly czas
teraz jest tak ze na luzie nie osiaga max obrotow tylko przerywa jakby mial malo paliwa czy cos mimo ze paliwo jest caly czas, lewego powietrza tez nie bierze
po odpaleniu chodzi na wolnych obrotach, przekreca sie manetka i przerywa
Tak samo miałem. Problem to był iskrownik
w jakim sensie iskrownik? wszystko w nim wymienilem i 0 efektu, obudowa siedzi stabilnie wiec nie wiem
Mi nie chciał wchodzić na obroty. Chwilę pochodził, ale po 100m chciałem mu dać gaz, a ten przerywa i koniec z jazdy. Wkurw. się i wsadziłem cdi.


a pływak dobrze chodzi w gazniku?
cdi wiecej warte niz ten motur :/

plywak ok, zamienilem nawet dysze i nic.. dalej przerywa nawet na luzie i strzela w gaznik (ale ustawione 3mm :/)
Jak strzela z to źle ustawienie zapłonu. A może wal wsadziłeś z O23? Ustaw GMP, bez klina wstaw Magneto tak, aby szczelina na klin na magnecie będzie pochylona w prawo o około 30 stopni
Stron: 1 2
Przekierowanie