Siema, mam problem przy wyższych obrotach motor dławi i robi buuuu... a po dodaniu ssania jedzie normalnie. Czyscilem kranik, gaźnik i nic to nie dało... nie mam już sił prosze o pomoc
aaa i jeszcze jedno jak ida do gaźnika dwa przewody z płynem chłodniczym too "dziupki" ktore dochodza do przewodow w gaźniku były zatkane ? Tak ma być ? Z góry dzięki
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Masz gaźnik pewnie przerzucony z jakiegoś powietrzaka, skoro kanały podgrzewania fabrycznie zaślepione. Jaka dysza główna, jaki wydech, jaki cylinder?
(21-08-2020 14:45:06)seler1500 napisał(a): [ -> ]Masz gaźnik pewnie przerzucony z jakiegoś powietrzaka, skoro kanały podgrzewania fabrycznie zaślepione. Jaka dysza główna, jaki wydech, jaki cylinder?
Kanały byly zawalone taką zieloną mazią. Cylinder orginalny, dyfuzor i tłumik kastomowany (tecnigas)
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
(21-08-2020 14:57:53)szymon18051974 napisał(a): [ -> ] (21-08-2020 14:45:06)seler1500 napisał(a): [ -> ]Masz gaźnik pewnie przerzucony z jakiegoś powietrzaka, skoro kanały podgrzewania fabrycznie zaślepione. Jaka dysza główna, jaki wydech, jaki cylinder?
Kanały byly zawalone taką zieloną mazią. Cylinder orginalny, dyfuzor i tłumik kastomowany (tecnigas)
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Te dysze:
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
(21-08-2020 14:57:53)szymon18051974 napisał(a): [ -> ] (21-08-2020 14:45:06)seler1500 napisał(a): [ -> ]Masz gaźnik pewnie przerzucony z jakiegoś powietrzaka, skoro kanały podgrzewania fabrycznie zaślepione. Jaka dysza główna, jaki wydech, jaki cylinder?
Kanały byly zawalone taką zieloną mazią. Cylinder orginalny, dyfuzor i tłumik kastomowany (tecnigas)
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
(21-08-2020 14:57:53)szymon18051974 napisał(a): [ -> ] (21-08-2020 14:45:06)seler1500 napisał(a): [ -> ]Masz gaźnik pewnie przerzucony z jakiegoś powietrzaka, skoro kanały podgrzewania fabrycznie zaślepione. Jaka dysza główna, jaki wydech, jaki cylinder?
Kanały byly zawalone taką zieloną mazią. Cylinder orginalny, dyfuzor i tłumik kastomowany (tecnigas)
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Te dysze:
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Co to może być ?
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Dyszę główną i jej rozmiar zobaczysz dopiero po wyjęciu gaźnika i zdjęciu komory pływakowej. Na zdjęciu masz króćce podgrzewania gaźnika, a nie dysze.
(21-08-2020 15:13:39)seler1500 napisał(a): [ -> ]Dyszę główną i jej rozmiar zobaczysz dopiero po wyjęciu gaźnika i zdjęciu komory pływakowej. Na zdjęciu masz króćce podgrzewania gaźnika, a nie dysze.
Okej, ale co moze byc przyczyna dławienia sie silnika?
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Za mała lub za duża dysza, dlatego kazałem sprawdzić
(21-08-2020 18:30:06)seler1500 napisał(a): [ -> ]Za mała lub za duża dysza, dlatego kazałem sprawdzić
Ale jeździł normalne
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
I nagle przestał?
Sprawdź ciśnienie sprężania, czy paliwo dopływa do gaźnika odpowiednio szybko, świecę i tak dalej
(21-08-2020 18:39:53)seler1500 napisał(a): [ -> ]I nagle przestał?
Sprawdź ciśnienie sprężania, czy paliwo dopływa do gaźnika odpowiednio szybko, świecę i tak dalej
Okej sprawde to wszystko. Myśle ze najlepszym pomyslem bylo by kupienie nowego gaźnika?
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Wątpię, że to pomoże, posprawdzaj to zanim zaczniesz wymieniać.
(21-08-2020 22:03:45)seler1500 napisał(a): [ -> ]Wątpię, że to pomoże, posprawdzaj to zanim zaczniesz wymieniać.
Okej, jutro to posprawdzam. Aaa w jaki sposob sprawdzic szybkośc paliwa do gaźnika i świece ? Wsesnie czy iskra nie skacze ?
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Wyczyść jeszcze raz dyszę główną(tam gdzie iglica). Jak dalej będzie przerywał to daj ząbek wyżej iglicę. Testuj i sprawdzaj, powinieneś widzieć różnicę w zachowaniu. Generalnie jak coś sie dzieje z gaźnik bez wcześniejszego grzebania to albo się zabrudził albo to kwestia warunków atmosferycznych, bo gaźniki niestety są bardzo wrażliwe na wahania ciśnienia i temperatury, co wiąże się też z wilgotnością powietrza i jego gęstością.
16 mm to siusiak, nie gaźnik tak apropo de facto. Poniżej 19 mm to gaźniki dla dziewczyn są.
(21-08-2020 22:47:42)Lagoon napisał(a): [ -> ]Wyczyść jeszcze raz dyszę główną(tam gdzie iglica). Jak dalej będzie przerywał to daj ząbek wyżej iglicę. Testuj i sprawdzaj, powinieneś widzieć różnicę w zachowaniu. Generalnie jak coś sie dzieje z gaźnik bez wcześniejszego grzebania to albo się zabrudził albo to kwestia warunków atmosferycznych, bo gaźniki niestety są bardzo wrażliwe na wahania ciśnienia i temperatury, co wiąże się też z wilgotnością powietrza i jego gęstością.
16 mm to siusiak, nie gaźnik tak apropo de facto. Poniżej 19 mm to gaźniki dla dziewczyn są.
Dzk za podpowiedź
jaki gaźnik proponujesz na przyszłość?
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
(21-08-2020 22:49:19)szymon18051974 napisał(a): [ -> ] (21-08-2020 22:47:42)Lagoon napisał(a): [ -> ]Wyczyść jeszcze raz dyszę główną(tam gdzie iglica). Jak dalej będzie przerywał to daj ząbek wyżej iglicę. Testuj i sprawdzaj, powinieneś widzieć różnicę w zachowaniu. Generalnie jak coś sie dzieje z gaźnik bez wcześniejszego grzebania to albo się zabrudził albo to kwestia warunków atmosferycznych, bo gaźniki niestety są bardzo wrażliwe na wahania ciśnienia i temperatury, co wiąże się też z wilgotnością powietrza i jego gęstością.
16 mm to siusiak, nie gaźnik tak apropo de facto. Poniżej 19 mm to gaźniki dla dziewczyn są.
Dzk za podpowiedź jaki gaźnik proponujesz na przyszłość?
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Iglica jest na najwyższym ząbku
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Jeśli jest na najwyższym ząbku to źle. Masz iglicę podnieść, zapiąć ją tak, aby była wyżej!!!