Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: dzwoni z cylindra, pomimo nowych pierścieni
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam

Wsadziłem nowy cylinder oraz tłok. Ma przejechane około 200km. Pomimo tego dzwoniło z cylindra. Obstawiałem, że może pierścień jeden jest lewy. Zainstalowałem dwa nowe i nadal dzwoni. Czy to możliwe, że już się zjechały? Czytam, że swazowanie okien może pomóc. Co to znaczy?
Zmierz luz tłok-pierścień
możliwe jest, że nowe pierścienie mogą być niewymiarowe tzw. mogą mieć ten luz pionowy?
Jak to jakiś almot czy cx to pewnie że mogą. Sprawdź luz na zamku i weź też pod uwagę, że zanim się to dotrze to też będzie trochę słychać.
Halo halo, ale Almota z CXem to mi proszę nie wrzucać do jednego worka.

Co to za wynalazek? Jak silnik 223, to przyzwyczaj się. One lubią dzwonić po prostu Big Grin
cylinder oraz tłok, to almot

silnik 017
A jestes pewien że to z cylindra a nie np korba lub sworzen?
Sworzeń wsadziłem także nowy a łożysko ślizgowe wsadziłem, a korba? Jaka? Od startera?
Sfazuj trochę kanały to powinno się poprawić Smile
jak to się robi, bo nie mogę znaleźć poradnika czy czegoś podobnego.
Przeleć pilnikiem krawędzie okien w cylindrze, żeby były łagodne w dotyku. Dodatkowo do sprawdzenia luz pierścienie - tłok, luzy w główce korbowodu i na samym korbowodzie. Warto też sprawdzić, czy tłok nie uderza o głowicę.
(13-08-2020 17:15:16)Quake96 napisał(a): [ -> ]Sfazuj trochę kanały to powinno się poprawić Smile

A raczej okna Smile O fazowaniu okien na pewno coś już znajdziesz.
Jak wyżej to wszystko + sprawdziłbym sam wydech na obecność ciał obcych czy luzów.
Przekierowanie