Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Strasznie się grzeje po przejechaniu - s38
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam

Po przejechaniu około 1,5km, to silnik powoli traci moc i strasznie się grzeje (cały silnik).
Jakie to mogą być jeszcze przyczyny? Silnik ładnie odpala oraz wchodzi na obroty. Ustawiałem zapłon lampą stroboskopową i nie pomogło. Lewe powietrze sprawdzałem od strony zapłonu i jest ok

Gaźnik radziecki k60b
świeca ngk bp7hs - kolor świecy kawowy
zapłon cdi
Silnik na dotarciu?
silnik nie na dotarciu. Już swoje przejechał, patrząc na stan (krzywy stożek wału od zmd), ale jest żwawy przy ruszaniu
Możliwe, że pobiera lewe powietrze?
Za uboga mieszanka/złe wyprzedzenie zapłonu. Kolor świecy to raz, ale on tylko ogólnie pokazuje jak pracuje silnik, równie dobrze możesz mieć dobry skład na wolnych, a za ubogo na pełnym otwarciu przepustnicy i po świecy tego nie zobaczysz.
Nowy wał oraz nowy cylinder oraz tłok almot. Teraz założyłem i przejechałem się chwilę. Może po 10 min i przejechaniu trochę 400 m jest dośc gorący cylinder, pomimo temperatury 3*C na zewnątrz.

A może to normalne, że s38 tak się grzeje oraz w sumie teraz na dotarciu? jutro jeszcze raz sprawdzę ustawienie zapłonu lampą...
Mam mieszane myśli.

Rozumiem, że cylinder s38 jest mniejszy i gorzej oddaje ciepło, ale ma mniej mocy (1.4km), niż np. 017 (1,7km). Przejechałem nim znów, niewiele i porównując z silnikiem 017, co w nim także zakładałem nowy tłok i cylinder oraz silnikiem wsk, co także jest teraz na dotarciu, to ten s38 nietypowo szybko się nagrzewa. Sprawdzałem kąt zapłonu przez lampę i jest te 0,3mm zapłon.

Nie wiem.. może łapie lewe powietrze? czy go puścić na luzie i niech pochodzi oraz zrobię znów mieszankę 1:20
Raczej jeździć krótkie odcinki, on się chłodzi pędem powietrza. Może złe pasowanie czy coś... albo coś o coś ociera
Z pierścieniami wszystko ok? bo moze jakoś zbyt mocno tarcie powodują
pierścienie nówka, co tłok oraz cylinder - wszystko almot.

Mam inne pierścienie, przejechane około 400km, odpowiadający rozmiarowi tłoka i cylindra. Rozważam wsadzenie tych używanych pierścieni, przejechaniu na nich 100km i wymianę na nowe
Przekierowanie