Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Łożysko typu RS na wał - silnik s-38
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam wszystkich,
Właśnie zabrałem się za remont silnika S-38 z mojego komara. Po odebraniu paczki z częściami okazało się, że łożyska wału, które otrzymałem posiadają uszczelniacze Dodgy Moje pytanie brzmi, czy je tam zostawić czy należałoby delikatnie usunąć to uszczelnienie. Podejrzewam, że całe zajście jest niedopatrzeniem sklepu w którym zamawiałem lub też spowodowane zostało złym oznaczeniem pudełek z łożyskami gdyż widnieje na nich kod kreskowy z opisem C3 bez dopisku RS. Widziałem gdzieś już temat tutaj, że uszczelnienie nie jest tutaj pożądane natomiast chciałbym się upewnić zanim zacznę pozbywać się tej gumy.
Dziękuję z góry za odpowiedź Big Grin[/i]
Łożyska na wale korbowym muszą być tzw. łożyskami otwartymi. Jeśli przyszły Ci łożyska z uszczelniaczem (RS) lub obustronnie uszczelnione (2RS), to musisz delikatnie wyciągnąć te uszczelnienia przed montażem. Żeby zapewnić odpowiednie smarowanie w silniku takim jak S-38, łożyska na wale muszą być otwarte a nie zamknięte.
Wielkie dzięki za odpowiedź Big Grin Już się za to zabieram
Przekierowanie