Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Gaźnik i lewe powietrze
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, jak pozbyć się każdej możliwej opcji zasysania lewego powietrza w silniku 023 i jak ustawić gaźnik? Podstawy znam ale nic z tego nie wychodzi.
"Lewe powietrze" może być zasysane:
-przez uszkodzoną uszczelkę gaźnika lub wygięty/pęknięty króciec gaźnika,
-uszkodzony uszczelniacz wału lub porysowany wał korbowy,
-krzywy wał (uszczelniacz wtedy nie spełnia swojej funkcji),
-uszkodzoną uszczelkę karterów lub uszkodzone przylgnie,
-uszkodzoną uszczelkę cylindra lub uszkodzone przylgnie.
Naprawa obejmuje więc nie tylko np. wymianę uszczelniacza, ale też usunięcie przyczyny jego uszkodzenia (skrzywiony lub porysowany wał). Co do regulacji gaźnika:
https://www.chlopcyrometowcy.pl/showthre...ja+gaźnika
(15-06-2020 15:23:16)seler1500 napisał(a): [ -> ]"Lewe powietrze" może być zasysane:
-przez uszkodzoną uszczelkę gaźnika lub wygięty/pęknięty króciec gaźnika,
-uszkodzony uszczelniacz wału lub porysowany wał korbowy,
-krzywy wał (uszczelniacz wtedy nie spełnia swojej funkcji),
-uszkodzoną uszczelkę karterów lub uszkodzone przylgnie,
-uszkodzoną uszczelkę cylindra lub uszkodzone przylgnie.
Naprawa obejmuje więc nie tylko np. wymianę uszczelniacza, ale też usunięcie przyczyny jego uszkodzenia (skrzywiony lub porysowany wał). Co do regulacji gaźnika:
https://www.chlopcyrometowcy.pl/showthre...ja+gaźnika

Ok a otwarta przepustnica jest przy wykręconej czy wkręconej śrubie regulacji przepustnicy ?
Przy wkręconej.
Ok udało mi się jeszcze raz odpalić na dłużej silnik. Problemem był brak wystarczającej dawki paliwa. Niestety z gaźnikiem dalej jest problem powietrza, podczas jazdy w połowie manetki zaczyna mocno dławić silnik i nie ważne jak ustawie gaźnik to za chwilę będzie wymagać innego składu.
Zapinka jest na 2 rowku od góry.
Witam mam bardzo podobny problem.U mnie z kolei zaciąga lewe powietrze przy mocno rozgrzanym silniku przy ciepłym problem nie występuje gażnik bez problemu da się ładnie wyregulować.Podejrzewam uszczelkę między karterami bo reszta możliwośći zaciągania została sprawdzona.
Ciekawi mnie w jaki sposób sprawdziłes np uszczelniacz...
Wymieniając go na nowy ! .Jak się okazało nie potrzebnie problem pozostał ten sam.
Jakoś wątpię że nieszczelność na uszczelce pomiedzy karterami pojawia sie jsk silnik gorący, a jak ciepły to nie.
Ja miałem podobnie, ale okazało się, że nie jest to za dużo powietrza lecz za mało po zdjeciu filtra gaznika nagle romet zaczął chodzić
Przekierowanie