Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Problem z identyfikacją gaźnika (GM13F / GM12F1)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Jakiś miesiąc temu postanowiłem gruntownie odrestaurować swojego rumaka.

Oczywiście przyszedł też czas na silnik (dezamet 019) oraz gaźnik (GM13F teoretycznie). No i tu dostałem zagwozdkę.

W oficjalnej instrukcji napraw Rometów i danych technicznych, do 019stek przychodził wyżej wymieniony gaźnik.

Były już osoby co pakowały GM12F1 do trzybiegów i jechać jechał, tyle że między nimi jest duża różnica. Konkretnie:

GM12F1 - przepływ głównej duszy paliwowej 37 cm^3/min
GM13F - 55 cm^3/min

Coś to chyba musi znaczyć, a ja nie lubię kompromisów i dlatego postanowiłem pooglądać sobie mój gaźnik. Tu właśnie nasuwa się moje pytanie. Czy ktoś jest w stanie zidentyfikować to cudo pisma w metalu drukowanego.

[attachment=19739]

Zamiast numerku mam X, a co troszkę mnie martwi, to te F12 za filtrem powietrza.

[attachment=19740]

Tak więc jako moja wiedza jest dość ograniczona, zdaje się na waszą pomoc:

Co to za gaźnik?
Jaki może mieć przepływ?
Czy da się wymienić dyszę by uzyskać te 55cm^3/min?
Gdzie znajdę zestawy do odnawiania do niego, lub jaki byłby dobry zamiennik.
Jakieś linki do stron z których ogólnie Romeciarze biorą części też by się przydały
Zmierz sobie średnicę gardzieli. W GM12F jest 12mm, w GM13F jest 13mm.

I już masz odp na jedno z twoich pytań.. sama wymiana dysz w GM12F nie wystarczy aby uzyskać rezultat jak w przypadku GM13F.
Przekierowanie