Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 50T1, silnik DEZAMET 023
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Dzięki, spróbuję się do drapać Wink na główce
No i zagadka numerów rozwiązana Sad ktoś "bardzo pomysłowy wstawił inne, krótsze zawieszenie a żeby to zrobić uciął cześć główki ramy oczywiście z numerami. Pytanie do znających tego typu problem jakie rozwiązanie lepiej przyjąć wycięcie rurki i wspawanie całej nowej czy dospawanie do odpowiedniej długości w obu wypadkach oczywiście będzie trzeba nabić numery
Trzecie rozwiązanie to wymiana całej ramy. U mnie w komarze, spawy fabryczne są o wiele bardziej wytrzymałe od tych współczesnych.
Jeśli koniecznie chcesz aby to wyglądało jak przedtem to zrób dokładkę - nie wspawuj nowej główki.
Na połączenie główki z jej przedłużeniem nie działają praktycznie żadne siły ścinające, występuje wprawdzie niewielki moment skręcający, ale nawet przy niepewnym spawie masz tam jeszcze siłę ściskającą w postaci nakrętki na sztycy, którą kontrujesz zawieszenie.
Jest też czwarta opcja i nic nie trzeba spawać... Wink
Co to za 4 opcja? Smile
No i pojawia się pytanie jak z nabiciem numeru będzie czy rurka się nie wgniecie do środka?
Ktoś może podać zwymiarowanie elementu, długość itd.
Stron: 1 2
Przekierowanie