17-06-2020, 17:44:19
Stron: 1 2
30-06-2020, 10:43:25
No i zagadka numerów rozwiązana ktoś "bardzo pomysłowy wstawił inne, krótsze zawieszenie a żeby to zrobić uciął cześć główki ramy oczywiście z numerami. Pytanie do znających tego typu problem jakie rozwiązanie lepiej przyjąć wycięcie rurki i wspawanie całej nowej czy dospawanie do odpowiedniej długości w obu wypadkach oczywiście będzie trzeba nabić numery
30-06-2020, 12:58:08
Trzecie rozwiązanie to wymiana całej ramy. U mnie w komarze, spawy fabryczne są o wiele bardziej wytrzymałe od tych współczesnych.
30-06-2020, 16:49:06
Jeśli koniecznie chcesz aby to wyglądało jak przedtem to zrób dokładkę - nie wspawuj nowej główki.
Na połączenie główki z jej przedłużeniem nie działają praktycznie żadne siły ścinające, występuje wprawdzie niewielki moment skręcający, ale nawet przy niepewnym spawie masz tam jeszcze siłę ściskającą w postaci nakrętki na sztycy, którą kontrujesz zawieszenie.
Jest też czwarta opcja i nic nie trzeba spawać...
Na połączenie główki z jej przedłużeniem nie działają praktycznie żadne siły ścinające, występuje wprawdzie niewielki moment skręcający, ale nawet przy niepewnym spawie masz tam jeszcze siłę ściskającą w postaci nakrętki na sztycy, którą kontrujesz zawieszenie.
Jest też czwarta opcja i nic nie trzeba spawać...
01-07-2020, 15:43:08
Co to za 4 opcja?
No i pojawia się pytanie jak z nabiciem numeru będzie czy rurka się nie wgniecie do środka?
Ktoś może podać zwymiarowanie elementu, długość itd.
No i pojawia się pytanie jak z nabiciem numeru będzie czy rurka się nie wgniecie do środka?
Ktoś może podać zwymiarowanie elementu, długość itd.
Stron: 1 2