Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Tuning ogara 202 FI
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Czołem!
Na wstępie witam wszystkich forumowiczów, to mój pierwszy wpis tutaj Big Grin
Przechodząc do rzeczy, od kilku miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem Ogara 202 FI, z 2018 roku. Jego osiągi są... są jakie są. I stąd ten wątek. Widziałem wiele porad dotyczących 202, tylko starszych wersji z gaźnikiem. Jeśli chodzi o mojego FI na wtrysku, nigdzie nie znalazłem konkretnych porad i może uda się nam tutaj jakieś zgromadzić.
Wiadomo, że nie chcę z motoroweru zrobić ścigacza i jeździć nim po 100 km/h, zależy mi tylko lekkim podniesieniu mocy i odblokowaniu go. Tak więc bardzo chętnie posłucham Waszych porad dotyczących właśnie blokad w wersji z wtryskiem, tego jaki cylinder będzie najlepszym wyborem, jaka wielkość zębatki itd.
Czekam na Wasze pomysły i mam nadzieję, że ten wątek przyda się nie tylko mi, ale i licznym nabywcom 202 FI Wink
Ktoś na forum w ogarze 202fi zmieniał zębatkę tylna bo pdobno jest większa niż ta z jawki, to też bym po pierwsze zrobił
(06-06-2020 12:42:58)Motorowerzystka napisał(a): [ -> ]Tu temat o zębatce: https://www.chlopcyrometowcy.pl/showthre...?tid=50281
I jeszcze inne: https://www.chlopcyrometowcy.pl/showthre...?tid=49670
https://www.chlopcyrometowcy.pl/showthre...?tid=49015

Dzięki wielkie, nie znalazłem wcześniej tych wpisów Big Grin
Przekierowanie