05-06-2020, 13:44:25
Czołem!
Na wstępie witam wszystkich forumowiczów, to mój pierwszy wpis tutaj
Przechodząc do rzeczy, od kilku miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem Ogara 202 FI, z 2018 roku. Jego osiągi są... są jakie są. I stąd ten wątek. Widziałem wiele porad dotyczących 202, tylko starszych wersji z gaźnikiem. Jeśli chodzi o mojego FI na wtrysku, nigdzie nie znalazłem konkretnych porad i może uda się nam tutaj jakieś zgromadzić.
Wiadomo, że nie chcę z motoroweru zrobić ścigacza i jeździć nim po 100 km/h, zależy mi tylko lekkim podniesieniu mocy i odblokowaniu go. Tak więc bardzo chętnie posłucham Waszych porad dotyczących właśnie blokad w wersji z wtryskiem, tego jaki cylinder będzie najlepszym wyborem, jaka wielkość zębatki itd.
Czekam na Wasze pomysły i mam nadzieję, że ten wątek przyda się nie tylko mi, ale i licznym nabywcom 202 FI
Na wstępie witam wszystkich forumowiczów, to mój pierwszy wpis tutaj
Przechodząc do rzeczy, od kilku miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem Ogara 202 FI, z 2018 roku. Jego osiągi są... są jakie są. I stąd ten wątek. Widziałem wiele porad dotyczących 202, tylko starszych wersji z gaźnikiem. Jeśli chodzi o mojego FI na wtrysku, nigdzie nie znalazłem konkretnych porad i może uda się nam tutaj jakieś zgromadzić.
Wiadomo, że nie chcę z motoroweru zrobić ścigacza i jeździć nim po 100 km/h, zależy mi tylko lekkim podniesieniu mocy i odblokowaniu go. Tak więc bardzo chętnie posłucham Waszych porad dotyczących właśnie blokad w wersji z wtryskiem, tego jaki cylinder będzie najlepszym wyborem, jaka wielkość zębatki itd.
Czekam na Wasze pomysły i mam nadzieję, że ten wątek przyda się nie tylko mi, ale i licznym nabywcom 202 FI