Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Yamaha Sr125 97r. by Ja
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam w moim kolejnym wątku. Wczoraj sprzedana Honda, dziś kupiona Yamaha. Mój jedenasty motocykl w życiu, jak to leci..
Co tu dużo mówić, stan praktycznie idealny. Jeżdzony do 2004r, 14 lat stał garażowany, w 2018r sprowadzony, w PL przejechał ok 1200km, w sumie ma ledwo 10.5k (udokumentowane). Nawet nie było się do czego przyczepić by znegocjować cenę :F Płyny zmieniane co roku, wszystko sprawne, ani jednej ryski. Jedyne, dosłownie jedyne, to klocki przód, których już zostało mało, i prawdopodobnie jeszcze są oryginalne z fabryki. Sr ma całkiem inną charakterystykę jazdy w porównaniu do daelima VS, tak jak tamten budził się od 5k obr/min, tak SR ma bardzo mocny dół. a słabszą górę, i w sumie mi to pasuje. Jedyne co w nim zrobię (prócz klocków) to dam większą zębatkę z przodu, bo ma zbyt krótkie przełożenia i czuć że chciałby jechać szybciej, po za tym męczy się przy 85km/h, jego przelotowa teraz to takie 75km/h.
Na razie dwa zdjęcia, pewnie jutro będą kolejne. Ja jestem zadowolony Wink

Kurde gratulacje Sr to piękny motocykl, sam się zastanawiał nad kupnem jak będe miał pieniążki na większe moto. Ale wincy fotek wincy dobrze się ogląda fajny motorek Wink
Ahhh i te kwadratowe japońskie kierunki z tamtych lat. Nie wiem czemu ale jakoś podobają mi się takie kierunki, szczególnie w tamtych hondach





Są i nowe zdjęcia, dziś kupiłem zębatkę przednią o 2zęby większą, czekam aż dojdzie, zobaczymy jak to będzie wtedy jeździć
Upload. Moto sprawuje się wyśmienicie, zmiana zębatki spowodowała że jeździ jak inny motocykl. Ale teraz jestem pewny, że jest zablokowany do 80kmh, do 90 dobija maksymalnie z górki, solo czy nie, z tamtymi przełożeniami i z tymi. Wiecie gdzie ma on blokadę? Moduł?

Brakuje mi w nim wskaźnika paliwa, 20km od domu skończyło mi się paliwo, i musiałem co pół kilometra go przechylać, zapalać, potem znowu gasł, przechylić, odpalić, i tak do najbliższej stacji, dobrze że była tylko lekko ponad kilometr dalej :F

Czas na kolejne zdjęcia Wink


Jeszcze kilometr Wink


I nabite 11k Wink Musiałem podczas ulewy ustać przy bramie wjazdowej sąsiada, by zrobić to zdjęcie :F

Miałem też nieciekawą sytuację, jadę przez moją wioskę, na poboczu z lewej, takiej jakby pętli stało auto. Bez świateł, kierunków, po prostu stoi. Ja jadę prosto, a on nagle z rozpędu wycofuje na mój pas, i bokiem auta zasłania całą ulicę. Nie miałem szans wyminąć go z lewej bo byl zbyt blisko, z prawej zaś na poboczu stało inne auto. Zjechałem jak najbliżej auta po prawej ile mogłem, lecz i tak odbiłem się lewym bokiem od tyłka tego debila, ledwo się utrzymałem na moto. Pare centymetrów na lewo i przekoziołkowałbym przez niego.. Na szczęście nic sie nie stało. Moto też wyglądało na całe. Dał mi swoj numer, i w razie czego mam pisać gdyby bylo coś nie tak, to miał przelać mi pieniądze. Póki nie zeszły ze mnie emocje nie widziałem niczego. Jak już na spokojnie popatrzyłem, wyszło na to że uderzyłem tylnim podnóżkiem, i mam w tym miejscu zgięty element ramy, do tego drugi kask przywieszony do plecaka miał zbitą szybę i ogranicznik skrętu zrobił lekką wgniotkę na ramię. Dzwonie wiec do niego by ogarnąć temat, mówi że przeleje pieniądze na naprawę. Ta. Minęło 5 dni i do teraz brak kontaktu. Nie ma co z ludźmi iść na ugody, mój błąd ze nie spisałem numeru rejestracyjnego.
Taka, sytuacja facepalm
Bye bye Confused
Czas na A2! hmm

Piękny stan, widać że jeżdżone z głową, a nie na targ przez las po kartofle. Nie szczędź na nowe oryginalne czesci pieniędzy, jesli ma się motocykl w takim oryginalnym stanie, szkoda zakładać jakieś budżetowe zamienniki.
A tak z ciekawości to gdzie były blokady?
Za ile został sprzedany ten motor?
Sam myslałem o SR 125
Poszedł za 4.5k lekką ręką Wink
Blokadę posiadał na module (nie wiem na czym to polega, wystarczy wymienić moduł na inny, zablokowane miały swoje własne oznaczenia)
Podasz link gdzie kupowałeś moduł?
Przekierowanie