25-05-2020, 15:24:26
Witam. Na wstępie chciałbym napisać że jestem nowy, i nie do końca umiem się jeszcze odnaleźć na forum, być może taki wątek już był.
Posiadam Romet Komar rocznik bodajże 71, z silnikiem S38 z biegami w rączce, i mam problem z wbijaniem biegów, myślałem że problem jest w starej rozciągniętej lince, jednak po wymianie na nową problem nadal występuje ( czytałem że nowe linki są fabrycznie za długie)
W załączniku przesyłam zdjęcia jak wygląda u mnie mechanizm zmieniacza biegów, w jednym miejscu wygląda na zaspawany - tak powinno być? Prosił bym o podpowiedź czy tak jest w oryginale - może ktoś ma zdjęcie jak oryginalnie powinno to wyglądać, oraz jakąś radę na za długą linkę?
Z góry dziękuję za pomoc
Posiadam Romet Komar rocznik bodajże 71, z silnikiem S38 z biegami w rączce, i mam problem z wbijaniem biegów, myślałem że problem jest w starej rozciągniętej lince, jednak po wymianie na nową problem nadal występuje ( czytałem że nowe linki są fabrycznie za długie)
W załączniku przesyłam zdjęcia jak wygląda u mnie mechanizm zmieniacza biegów, w jednym miejscu wygląda na zaspawany - tak powinno być? Prosił bym o podpowiedź czy tak jest w oryginale - może ktoś ma zdjęcie jak oryginalnie powinno to wyglądać, oraz jakąś radę na za długą linkę?
Z góry dziękuję za pomoc