19-05-2020, 21:36:02
Stron: 1 2
19-05-2020, 21:36:02
19-05-2020, 21:57:13
Parę części z których dostępnością nie powinno być problemu i kolejny uratowany Romet się szykuje.
19-05-2020, 23:21:37
(19-05-2020 21:57:13)Wodnik napisał(a): [ -> ]Parę części z których dostępnością nie powinno być problemu i kolejny uratowany Romet się szykuje.
Zobaczymy, czy mnie to nie przerośnie Na Ogarku śmigałem z 15lat temu.
Pierwsze zamówienie:
PS czy kojarzy ktoś kolor tego Ogarka? Czy to jest meksykańska czerwień? Pomyślałem, żeby przemalować przedni błotnik farbą w sprayu, może jakoś sensownie uda się to zrobić. Tylny błotnik muszę kupić, bo obecnie jest z Charta, jeśli nie nie znajdę w kolorze to też będę musiał pomalować.
19-05-2020, 23:58:26
Tak, kolor to meksykańska czerwień
Silnik na tyle padnięty że trzeba cyla wymieniać?
Silnik na tyle padnięty że trzeba cyla wymieniać?
20-05-2020, 15:08:43
(19-05-2020 23:58:26)Odrestaurator napisał(a): [ -> ]Tak, kolor to meksykańska czerwień
Silnik na tyle padnięty że trzeba cyla wymieniać?
Jest trochę zamulony, pierścienie w środku popękały, mam wrażenie że zrobiła się drobna Ryska w cylindrze. Na razie zobaczymy. Liczę na to, że po wymianie cylindra i simmeringow to kompresja będzie na odpowiednim poziomie
21-05-2020, 01:53:34
Ale te naklejki na bak to sobie daruj
Zamów porządne repliki jak chcesz to robić z głową
Zamów porządne repliki jak chcesz to robić z głową
21-05-2020, 10:32:25
Więcej niż naklejki bym odpuścił z tej listy. Śruby silnika komplet na płaski śrubokręt. Są bardzo słabe i wyrabiają się lepki nawet jak porządny wkrętak 8 krecisz. Rączka gazu w Ogarze jest nowego typu więc ta pasować raczej nie będzie chyba że ktoś zamienił.
Instalacje też lepiej kupić przewód linka 1mm kilkanaście metrów, koszulki, końcówki i samemu zrobić. Cylinder też do szlifu oryginał lepiej dać niż zamiennik wkładać.
Instalacje też lepiej kupić przewód linka 1mm kilkanaście metrów, koszulki, końcówki i samemu zrobić. Cylinder też do szlifu oryginał lepiej dać niż zamiennik wkładać.
21-05-2020, 16:16:40
No i może kupić uszczelki silnika z kryngielitu, albo arkusz gambita i samemu wyciąć bo te tekturowe są do niczego.
22-05-2020, 00:47:21
Pewnie, koledzy Ci dobrze doradzają, jak masz możliwość jeszcze to dzwoń do sklepu i edytuj to zamówienie.
Jesteśmy tu po to, żeby pomagać, a większość z nas przerobiła nie jedno g... w swoich mopedach, dlatego wiemy i chętnie dzielimy się wiedzą co warto kupić a co nie.
Co do śrub akurat to jestem osobiście zwolennikiem imbusowych, jeśli nie robisz oczywiście na 100% oryginał, ale mają taką zaletę, że dokręcasz je bezpiecznie z większym momentem (a potem - co ważne - odkręcasz), gdybym miał coś do powiedzenia w tym kraju, to tych "na płaski śrubokręt" bym ustawowo zakazał...
Co do uszczelek z kolei, to już wedle uznania - taka z kryngielitu też nie pomoże, jeśli nie masz odpowiednio przygotowanej powierzchni styku i w jakikolwiek sposób idziesz na skróty. Stosując odpowiedni reżim technologiczny, czyli mówiąc po polsku - składając tak jak należy - to i tekturowe się spiszą...
A naklejki do bani, ale to też w zasadzie kwestia gustu - jeśli Ci się podobają, to w końcu Twój motorower...
Powodzenia!
Jesteśmy tu po to, żeby pomagać, a większość z nas przerobiła nie jedno g... w swoich mopedach, dlatego wiemy i chętnie dzielimy się wiedzą co warto kupić a co nie.
Co do śrub akurat to jestem osobiście zwolennikiem imbusowych, jeśli nie robisz oczywiście na 100% oryginał, ale mają taką zaletę, że dokręcasz je bezpiecznie z większym momentem (a potem - co ważne - odkręcasz), gdybym miał coś do powiedzenia w tym kraju, to tych "na płaski śrubokręt" bym ustawowo zakazał...
Co do uszczelek z kolei, to już wedle uznania - taka z kryngielitu też nie pomoże, jeśli nie masz odpowiednio przygotowanej powierzchni styku i w jakikolwiek sposób idziesz na skróty. Stosując odpowiedni reżim technologiczny, czyli mówiąc po polsku - składając tak jak należy - to i tekturowe się spiszą...
A naklejki do bani, ale to też w zasadzie kwestia gustu - jeśli Ci się podobają, to w końcu Twój motorower...
Powodzenia!
22-05-2020, 01:04:55
2/3 tych części z listy to wyrzucona kasa w błoto
23-05-2020, 23:06:17
Oj tam, trudno. Nie są to drogie rzeczy, a część na pewno wykorzystam
24-05-2020, 20:11:43
24-05-2020, 23:39:40
26-05-2020, 08:26:51
(24-05-2020 23:39:40)kacperinjo napisał(a): [ -> ]Zauważyłem też dziwną rzecz, otóż pręt hamulca tylnego jest zbyt krótki, wszystkie mają po 46cm, u mnie brakuje kilku centymetrów aby go poprawnie zamontować. Od hamulca nożnego do koła jest 53cm :> O co tu może chodzić? Jakaś przeróbka?
Prawdopodobnie pręt masz od mtorynki, a nie od ogara
26-05-2020, 09:08:16
(26-05-2020 08:26:51)wnuq601 napisał(a): [ -> ](24-05-2020 23:39:40)kacperinjo napisał(a): [ -> ]Zauważyłem też dziwną rzecz, otóż pręt hamulca tylnego jest zbyt krótki, wszystkie mają po 46cm, u mnie brakuje kilku centymetrów aby go poprawnie zamontować. Od hamulca nożnego do koła jest 53cm :> O co tu może chodzić? Jakaś przeróbka?
Prawdopodobnie pręt masz od mtorynki, a nie od ogara
Przed kupiłem w gmoto, niby do ogarka. Ma 46cm, masz może ogarka i mógłbyś zmierzyć ile pręt ma u ciebie cm?
Pozdrawiam
Stron: 1 2