Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Kręci ale nie pali
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Pacjent Romet ogar caffe 125, kręci ale nie pali. Po wymianie glowicy jeździł na nierównych jałowych obrotach. Na gazie było ok. Do czasu. Nie pali w ogóle. Wymieniłem świecę, cewkę z przewodem i żadnej różnicy. Napięcie na świecy i na tym czujniku do cewki ,1-2.5
Help
Po wymianie głowicy ustawiałeś luzy zaworowe?
Zmierz ciśnienie sprężania i sprawdź ustawienie rozrządu i luzów zaworowych.
(18-05-2020 23:27:45)seler1500 napisał(a): [ -> ]Zmierz ciśnienie sprężania i sprawdź ustawienie rozrządu i luzów zaworowych.

moim zdaniem któreś z tych, zawory się nie domykały i mogło teraz je na tyle wypalić, że już nawet nie odpali
Rozrządu nie ma. Luzów nie ustawiałem a to napiecie nie jest za niskie? Nie widziałem iskry
Zapłon CDI AC czy zasilany z akumulatora? Jeśli AC zasilany ze statora, sprawdź napięcie zmienne na zasilaniu modułu, przy kręceniu powinno utrzymywać się w granicach 70-100V. Impulsator powinien dawać impulsy o napięciu średnim 1,5-2V. Zakres napięcia zmiennego oczywiście.
Jak jest iskra to ustaw luzy, rozrząd. Jak nie ma to pewnie moduł padnięty. Warto też sprawdzić połączenia tj. masy i wszystkie kable czy coś Ci nie odcina zapłonu (np. czujniki w stopce i hamulcach o ile je masz) jak masz to możesz np. odpiąć je na czas testów i złączyć lub rozłączyć kable. Jak już będzie iskra i wszystko ustawione to podlej mu benzyny pod święcę i spróbuj odpalić.
Zawory ustawione i to by było na tyle... Nie wiem co kolega seler1500 napisał. Da się jakoś łopatologicznie? Miernik dałem na 20 v a wartość na cewce i świecy wynosiła 0.15- 0.25
Iskrę jak większość chinioli ma raczej z zapłonu a nie aku więc ja bym obstawiał moduł skoro reszta wymieniona.
Ustawiłem luzy i bez zmian. Wymieniłem moduł. To samo. Iskry nie widzę na świecy ani na kablu. Help! Iskrownik? Niedługo wszystko wymienię kur** a dalej nie jeździ
Nowy iskrownik. Nowy moduł. Nowa cewka. Kabel. Fajka. Świeca. NIC. Nie pali. Nie jeździ...
Odrestaurator napisał(a):Warto też sprawdzić połączenia tj. masy
Jak sobie zrobiłam silnik i chciałam go odpalić to za nic w świecie nie mogłam tego zrobić poza ramą, chociaż wszystko miałam. Wsadziłam w ramę, gdzie była inna w ogóle instalacja (i podłączona masa do ramy) i od razu odpalił bez akumulatora nawet, na kopkę.

A może to z magnetem coś nie teges? Czy to nie ma nic wspólnego?
Przekierowanie