Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Chiński cylinder - mała kompresja spalania?problem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam.
Zanim zacznie ktoś pisać, że zaciera się, do dupy itp. to proszę o przeczytanie problemu.

Chodzi o to, że mój stary org. cylinder jest niższy, niż ten chiński zamiennik. Co to znaczy - zauważyłem, że góra cylindra po prostu wystaje wyżej (jest taka szyjka), co chyba przekłada się na mocy komarka. Po założeniu wszystkiego to wszystko odpala, ale nie ma żadnego zrywu do jazdy, jak przy starym cylindrze. Nie wiem dlaczego tak jest, ale czy ratunek, to będzie splanowanie tego chińskiego do wymiarów starego?
Wiesz, no może tak być, że producent zamiennika coś poknocił, może celowo dał nadwymiar, może bazował na wyrobionych formatkach i przy kopiowaniu tak wyszło, albo wszystko naraz. Albo i żadne z tych, bo i może Twój stary cylinder przeszedł jakiś zabieg nikczemny...
Splanowanie tego raczej nie zaszkodzi, bo czasów nie zmienisz, a może rozwiązać problem. Spróbuj też porównać sobie wymiary i położenie okien ze starym cylindrem.
Też zauważyłem takie cos w chińskim cylku. W oryginale tłok był równo z góra cylindra a w chińczyku już brakowało z 1-2mm. Dodam że na tym cylku to nie jechało, po założeniu cienkiej uczelki pod głowicę z puszki po piwie, motorek odżył, chociaż to ciągle nie było to, myśle że najlepiej to splanować
(10-05-2020 18:26:22)Norweski Zomowiec napisał(a): [ -> ]Witam.
Zanim zacznie ktoś pisać, że zaciera się, do dupy itp. to proszę o przeczytanie problemu.

Chodzi o to, że mój stary org. cylinder jest niższy, niż ten chiński zamiennik. Co to znaczy - zauważyłem, że góra cylindra po prostu wystaje wyżej (jest taka szyjka), co chyba przekłada się na mocy komarka. Po założeniu wszystkiego to wszystko odpala, ale nie ma żadnego zrywu do jazdy, jak przy starym cylindrze. Nie wiem dlaczego tak jest, ale czy ratunek, to będzie splanowanie tego chińskiego do wymiarów starego?

Witam,
Mam ten sam problem. Zmieniłem cylinder na nowy i silnik nie ma mocy. Odpala bez problemu, równo pracuje na biegu jałowym i wchodzi na wysokie obroty. Po zapięiu 1 biegu nawet rusza , miejsca ale już na drugim biegu zupełnie traci moc.Czy udało Ci się jakoś rozwiązać problem?
Chyba trza cylinder splanowac około 2mm
Prostszym wyjściem może być stoczenie głowicy o ten milimetr czy dwa, w razie problemów wymienisz sobie tylko głowicę.
Ok dziękuję za podpowiedzenie. Jeszcze raz zdejmę głowicę i sprawdzę, czy w górnym położeniu tłok do chodzi do końca czy też zostaje jakaś niewielka przerwa.
Możesz spróbować, ale jeśli okna są przesunięte to nic to nie da.
Przekierowanie