Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Komar 2351 Pomocy nie wiem co się już dzieje!
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Odłącz wszystkie przewody, które wychodzą z silnika (światła, gaszenie) i odpal. Jak nadal, to coś raczej z zapłonem - bo co innego. Niestety, ale jak całe podzespoły w tym iskrowniku wymieniałeś na NOWE! I NAJLEPIEJ Z CZASÓW PRL! i nadal to samo, to sugeruje inny iskrownik załatwić i potwierdzić wadliwy iskrownik.






aha możliwe też, że łapie lewe powietrze z simmerigu albo z gaźnika. Załatw sobie PLAK taki do czyszczenia plastików w samochodzie. Odpal komara i popsikaj niedaleko simmeringu lub gaznika .Jak będzie się dławił, to oznacza lewe powietrze i wymiana simeringu lub uszczelki wystarczy
Majstrowałeś coś z gaźnikiem, nowy pływak itp?

Skup się może na tym elemencie.

https://motofree.pl/pol_pl_POKRYWA-GAZNI...8537_1.jpg


A mianowicie na tulejce prowadzącej iglicę pływka. Czasami jest tak że w tym miejscu jest bardzo słaby przepływ paliwa. Iglica pływaka ma około 1.6 a ta tulejka 1.8 około. Rozwierć ją na 2 mm. Przed tym oczywiście ją wyjmij. Podgrzej delikatnie nawet zapalniczką złap kombinerkami lub w imadełko delikatnie i wyjmij. Jeśli by nie szła możesz z góry przez króciec węża wybić ale wybijesz razem z dyszą zaworu. Następnie rozwierć i wciśnij tak jak była. Zmierz ile wystaje przed demontażem.
Może to być wina za małych wolnych obrotów, źle ustawionej dawki paliwa, spróbuj pozmieniać ustawienie na iglicy, podoginać i poodginać tą blaszkę w gaźniku, wymienić dysze w gaźniku i ogólnie wszysko wyregulować.

Ps. Śilnik w takich motorach zawsze chodzi trochę gorzej na rozgrzanym silniku.
Czy czasem nie masz pozamienianych dysz, na zimnym będzie chodził jak na ssaniu, a później będzie go zalewało, do sprawdzenia jest także rurka z gwintem gdzie wkręcasz dyszę wysokich obrotów.
Stron: 1 2
Przekierowanie