Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 200 wykonanie króćca do amala 19
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,tak jak w tytule,potrzebuję wykonać króciec/kolanko do zamontowania amala 19 w ogarze 200.Macie jakieś pomysły z czego to zrobić i jak to zrobić? Czekam na rady Smile
Może przerób oryginalny?
(04-05-2020 17:54:20)damian94 napisał(a): [ -> ]Może przerób oryginalny?
Ok,tylko jak?
Witam ja też walczę z króćcem pod amala i zaopatrzyłem się w króciec z quada 110 podobny do ogarowego który mam zamiar rozwiercić żeby pasował pod gaźnik i cylinder.
(04-05-2020 21:03:11)XPek_84 napisał(a): [ -> ]Witam ja też walczę z króćcem pod amala i zaopatrzyłem się w króciec z quada 110 podobny do ogarowego który mam zamiar rozwiercić żeby pasował pod gaźnik i cylinder.
Też się nad tym zastanawiałem,jak tak zrobisz to możesz napisać jak wyszło albo nawet zarzucić jakimś zdjęciem Wink
Ktoś jeszcze ma jakiś pomysł?
pokaż wymiary dla oryginalnego gaźnika i amala, to się wymyśli coś prostego może.
(05-05-2020 15:48:54)raterro napisał(a): [ -> ]pokaż wymiary dla oryginalnego gaźnika i amala, to się wymyśli coś prostego może.
Znalazłem te wymiary na zdjęciach z ogłoszeń na allegro,z tym że nie było zdjęcia z wymiarami amala ale znalazłem to:
ROZSTAW SZPILEK MOCOWANIA 40mm
ŚREDNICA OTWORÓW MOCUJĄCYCH 6,5mm
ŚREDNICA OD STRONY FILTRA POW. 31mm
WYSOKOŚĆ CAŁKOWITA 120mm
DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA 76m
ŚREDNICA GARDZIELI 19mm
A zdjęcia z wymiarami jikova dam potem

[attachment=19631][attachment=19630]
najlepiej by było jakbyś miał jakiegoś spawacza, co ci pospawa aluminium i kupić króciec od motocykla do którego przychodził taki gaźnik lub ogólnie z tymi wymiarami. Odciąć te "blachę" z króćców i przyspawać tą pod amala a następnie obrobić. Ewentualnie jakby ci wykonał jakiś frezer ten element i wtedy to samo, czyli spawanie i obróbka końcowa. Innego sensownego rozwiązania nie widzę
(05-05-2020 18:59:40)raterro napisał(a): [ -> ]najlepiej by było jakbyś miał jakiegoś spawacza, co ci pospawa aluminium i kupić króciec od motocykla do którego przychodził taki gaźnik lub ogólnie z tymi wymiarami. Odciąć te "blachę" z króćców i przyspawać tą pod amala a następnie obrobić. Ewentualnie jakby ci wykonał jakiś frezer ten element i wtedy to samo, czyli spawanie i obróbka końcowa. Innego sensownego rozwiązania nie widzę
A ja widzę Wink I jest to wykonanie takiej podkładki która byłaby taką "przejściówką" pomiędzy króćcem z Jawy a amalem 19,albo ewentualnie wykonanie nowego króćca tylko,że stalowego bo nie mam spawarki do aluminium.
Stalowy też zadziała, mam stalowy w Jawie do 16n1-11 z dwóch blach i kawałka kierownicy z roweru. Tu nie ma żadnej wielkiej filozofii, trzeba połączyć szczelnie dwa otwory tak, żeby gaźnik był zamocowany pod odpowiednim kątem. Patrzysz co masz pod ręką i tworzysz.
(05-05-2020 20:50:43)kuba7 napisał(a): [ -> ]A ja widzę Wink I jest to wykonanie takiej podkładki która byłaby taką "przejściówką" pomiędzy króćcem z Jawy a amalem 19.

Pomyślałem nad tym, ale to zbędne wydłużanie dolotu. Może mieć nieznaczny wpływ na pracę silnika, albo ogromy. Ciężko powiedzieć
(07-05-2020 12:14:33)raterro napisał(a): [ -> ]
(05-05-2020 20:50:43)kuba7 napisał(a): [ -> ]A ja widzę Wink I jest to wykonanie takiej podkładki która byłaby taką "przejściówką" pomiędzy króćcem z Jawy a amalem 19.

Pomyślałem nad tym, ale to zbędne wydłużanie dolotu. Może mieć nieznaczny wpływ na pracę silnika, albo ogromy. Ciężko powiedzieć
Jak tak zrobię to napiszę jak to wyszło Big Grin
Przekierowanie