Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Niskie obroty 017
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Zrobiłem wszystko, co wyżej - i nadal to samo. Zmieniłem nawet na stary gaznik.

Jednakże, gdy wsadziłem nowy simmering od zapłonu, psikałem plaksem od zapłonem, to gasną. Być może NOWY simmer jest nieszczelny. Postanowiłem posmarować go silikonem dookoła i nie gaśnie, jednakże nadal brak tych niskich obrotów. Muszę go ustawiać na średnie, aby nie gasł. Próby ustawienia na niskie kończą się tym, że po chwili gaśnie. Reakcja na gaz jest zadowalająca.
Nieszczelny może być cylinder?

jakie patenty można użyć, aby zlokalizować skąd wlatuje lewe powietrze

Już edytować nie mogę



jutro zamierzam wypalić tłumik - może zatkany i dlatego..
Wypłukałem trzykrotnie tłumik kretem i zdaje się czyste wewnątrz, jednakże to nadal nie wyeliminowało problemu :/


Tutaj na filmiku przedstawiam problem. Słychać, że chodzi na dość wysokich obrotach na jałowym biegu. Specjalnie tak ustawiłem, żeby pochodził dłużej bez samoczynnego gaszenia na jałowym biegu ale i tak pomimo gaśnie po chwili Sad . Jak ustawie tak, jak powinno być niskie obroty, to jeszcze krócej pracuje i gaśnie samoczynnie.
https://youtu.be/skL4AE6rYzM



Tutaj na filmie przedstawiam, jak psikam PLAKS. Psikam pod magneto, okolice króćca, pod głowicą, a nawet dookoła cylindra, to nie gaśnie - świadczy o tym, że nie ma w tych okolicach lewego powietrza.
Psikam także dwukrotnie krótko na filmie centralnie w filtr powietrza pokazać, że niewiele trzeba, żeby silnik tracił na obrotach...
https://youtu.be/YtOuUX7ReXs


Zastanawiam się o przewodach paliwowych, że coś mało dodają paliwa, ale widać na filmach, że reakcja na gaz jest gwałtowna i dociera paliwo.

nie mam już pomysłu... HELP!
Teoretycznie, jakby brał lewe powietrze, to poprawiło by ustawienie iglicy na samym dole- to by dostawał więcej paliwa - jednakże tutaj zauważyłem, że ustawienie na samą dole iglicę pogarsza cała sytuacje. Nie zapala silnik. Ustawienie na samej górze w tym przypadku jest dużo lepsze.

Nie wiem, czy to może być komuś podpowiedz, ale zawsze coś..

jutro zamierzam wyczyścić kranik itp. od paliwa...
Problem nie został rozwiązany i raczej niezostanie. Musi być tak ustawiony na dość wysokich obrotach na jałowym biegu, bo jak zaniżę przepustnicę w dół, to zaczyna coś zakłócać prace silnika i gaśnie. Chyba coś było modzone przy przylgni..może była rozszerzana,,, nie wiem

Wmontowałem radzieckiego K60b i niech tak będzie.

CIEKAWOSTKA jest taka, że jak włączę ssanie w tym gaźniku w trakcie pracy silnika (np. na światłach), to wtedy odpowiednio spadają niskie obroty, jak powinno być normalnie... nie wiem dlaczego
Zmieniłem w k60b dyszę na 55 z silnika rowerowego KO i są akceptowalne niskie obroty. Być może to, że za duża dysza była..

tak dla potomnych
Stron: 1 2
Przekierowanie