05-04-2020, 20:26:15
Witam. Ustawiałem zapłon (CDI) w 017.
Najpierw zaznaczyłem GMP na korpusie oraz znak na magnecie w tej samej Linii. Cofnąłem 3mm wstecz i zaznaczyłem punkt na karterze, żeby pokrywał się z kreską także na magnecie. Uruchamiałem silnik i lampą stroboskopową ustawiałem tak korpus zapłonu, aby linia z magneta pokrywała się znakiem 3mm GMP. Jak to zrobiłem, to próbowałem jeździć. Tutaj właśnie wielokrotnie coś dzwinie rozpędzał się na 1 biegu oraz nie miał mocy na 2 biegu. Ustawiałem nadal zapłon (przestawiałem podstawę w prawo), aż do momentu, że teraz ma moc, że pod górkę na 2 biegu wjeżdża spokojnie, jednakże sprawdzałem lampą stroboskopową ustawienie zapłonu - i jest tak trochę jakby ustawiony ~2mm przed GMP. Pytanie brzmi, czy te ustawienie 2mm przed GMP może zostać, jeżeli na takim ustawieniu dobrze reaguje na gaz/ma moc/ itp.?
Najpierw zaznaczyłem GMP na korpusie oraz znak na magnecie w tej samej Linii. Cofnąłem 3mm wstecz i zaznaczyłem punkt na karterze, żeby pokrywał się z kreską także na magnecie. Uruchamiałem silnik i lampą stroboskopową ustawiałem tak korpus zapłonu, aby linia z magneta pokrywała się znakiem 3mm GMP. Jak to zrobiłem, to próbowałem jeździć. Tutaj właśnie wielokrotnie coś dzwinie rozpędzał się na 1 biegu oraz nie miał mocy na 2 biegu. Ustawiałem nadal zapłon (przestawiałem podstawę w prawo), aż do momentu, że teraz ma moc, że pod górkę na 2 biegu wjeżdża spokojnie, jednakże sprawdzałem lampą stroboskopową ustawienie zapłonu - i jest tak trochę jakby ustawiony ~2mm przed GMP. Pytanie brzmi, czy te ustawienie 2mm przed GMP może zostać, jeżeli na takim ustawieniu dobrze reaguje na gaz/ma moc/ itp.?