Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: komar
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Zgadzam się z kolegą dźwignia hamulca jest od komara sporta do tego modelu pasuje również rama, typ silnika, zbiornik paliwa rozmiar kół. Nie zgadza się jedynie przodek oraz kanapa, dwa ostatnie elementy są bardzbiej prawdopodobne wymiania niż cała reszta. Nie zgadzam się z tym że jest to komar 2350 (z zmienionym bakiem,siedzeniem) 2350 ma zupełnie inny przodek a co do 2351 kojarzy mi się zupełnie inna obudowa lampy. Przy czym moja obudowa jest zgodna z rodzajem lampy modelu sport
(28-05-2012 23:34:40)skuter007 napisał(a): [ -> ]Tylko że jak sami widzicie dźwignia hamulca jest od sporta. Zrób dokładniejsze zdjęciaTongue

tylko zwróć uwage ze w 2350 tez były takie hamulce i sporcie i w ts tak ze na to nie ma co zwracać uwagi
motor jest rozebrany do malowania zdj. wrzucę w piątek jak oczywiście zdąże skończyć
TS-1 to to na pewno nie jest, a w 2350 (Komar 3) wymieniali sobie ludzie sami ze względu na wygląd.Tongue
(01-06-2012 23:40:55)skuter007 napisał(a): [ -> ]TS-1 to to na pewno nie jest, a w 2350 (Komar 3) wymieniali sobie ludzie sami ze względu na wygląd.Tongue

a czy ja napisałem ze to TS-1 napisałem ze w TS-1 takie hamulce też były. No wątpie znam dziadków co przy 2350 nic nie kombinowali i takie halumce mają
Ale gdyby były zawsze montowane to by były w każdym 2350Wink
Moim zdaniem w 2350 nominalnie nie było montowanych takich dźwigni hamulca tylnego a co do przekładania to według mnie jest to mało praktykowana metoda choć daje trochę lepszy wygląd estetyczny.
(02-06-2012 11:01:15)skuter007 napisał(a): [ -> ]Ale gdyby były zawsze montowane to by były w każdym 2350Wink
w fabryce dawali czasem jak leciało. Tak samo było z osłonami łancucha jedne miały plastikowe drugie metalowe.
Tak samo jak z Komarami i silnikami od SimsonaBig Grin
Stron: 1 2
Przekierowanie