Witam,
na stopce jest cisza, ale pod obciążeniem silnik chrobocze (na 1 i 2 biegu to samo).
Łańcuch odpowiednio naciągnięty, o nic nie obciera.
Zanim rozbiorę silnik, może ktoś miał już podobny problem i podsunie co jest nie tak.
Link do filmiku:
https://youtu.be/SyrnNOtZXBA
Pozdrawiam
Zobaczył bym czy zębatka zdawcza ma wszystkie zęby, potem zdjął prawą pokrywę silnika, może duże koło się poluzowało.
Dzięki za odpowiedz. Jutro wezme sie za rozbiórkę.
Dam znac czy coś znalazłem.
Bardzo możliwe że zębatka nie chce zazębiać się z łańcuchem (stara zębatka nowy łańcuch lub na odwrót) i łańcuch może skakać po zębatce i rzeźbić karter, lepiej sprawdź to szybko póki karter cały
Dziś zmieniałem w swoim 017 zębatkę i tam żadnych takich luzów nie ma i nie powinno być. A zdejmij magneto i poruszaj wewnątrz oraz zewnątrz stożkiem i czy sie porusza
Wałek główny jest luźny na łożysku lub łożysko jest luźne w gnieździe.
Tych luzów absolutnie nie powinno być.
Kosz sprzęgła też ma zbyt duży luz.
A jak masz na stopkach i wrzucisz bieg 1 i potem 2 też chrobocze?
Łańcuch ma odpowiednią podziałkę, dobrze zazębia się z kołami? Czy są one w jednej osi tzn. czy łańcuch nie chodzi po skosie. Jak od tyłu zerkniesz to zębatki są w jednej linii?
Ogarnij te sprawy i melduj potem.