Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Jak rozpoznać zatarty bądź zacierający się cylinder do ogara?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Tak w dobrą.
Tak jak w temacie. Zdaje mi się że jest trochę słabszy jak jest ciepły. Ale mam na dotarciu i cylinder już jest gorący po 1 km. Maksymalnie przejechałem 2 km bez przerwy. Nie cisnę nim tylko spokojnie jeżdżę 33km/h maks jechałem. Już przejechałem 30 km prawie
A nie mozesz tych pytan zadać w jednym temacie? To się już męczące robi....
Codziennie nowe pytanie...

Co do tematu, cylinder bedzie taki ciepły. Po 1 km? Chyba przesadzasz.
Skoro jedzuesz 33km/h a jeszcze gazu mógłbys dodac to nie masz ani zatartego ani zacierającego się cylindra.
Jak rozpoznać zatarty bądź zacierający się cylinder?
Proste, mierzysz ciśnienie sprężania, robisz jazdę próbną i wszystko wiadomo. A dalsze gdybanie jest bez sensu. Możesz też zajrzeć przez okno wydechowe, czy tłok nie ma rys. Jak zakręcisz wałem i nie ma ciągłego oporu, tylko zmienny (sprężanie), to nie masz powodu do obaw. Poza tym jak nie gaśnie na wolnych to na pewno nic się nie zaciera.
Gaśnie tylko jak jest zimny to tak się dławi ale potem jest ok

Czyli dobrze jest ?
Sprawdź ustawienie zapłonu i kolor świecy. Poza tym gaśnięciem na zimnym jest dobrze.
Skoro gaśnie na zimnym to ewidentnie silnik do regulacji. Gaźnik, zapłon, przerywacz.
Załóż sobie przede wszystkim tą plastikową puszkę na gaźnik jak chcesz go dobrze wyregulować.
Okej chłopaki, dzięki za pomoc. jeśli będę miał jakiś problem napisze. Pozdrawiam
Stron: 1 2
Przekierowanie