25-02-2020, 17:26:24
25-02-2020, 18:21:24
Z tym kolankiem to może być tak, że dochodzi do płaszczyzny cylindra pod złym kątem, bo np. wydech jest już dokręcony do ramy i kolanko nie może swobodnie się uformować. Uważaj bo, z własnego doświadczenia wiem, że można łatwo tak pogorszyć gwint na cylindrze. Ja robię tak, że odkręcam wydech od ramy, jedną ręką go trzymam i przytrzymuje tak, aby kolanko idealnie dolegało do cylindra i drugą ręką dokręcam nakrętkę. Dopiero potem dokręcam wydech do ramy. Dzięki temu jeszcze nigdy mi się nie odkręciła nakrętka, ani nie zepsuł gwint na cylindrze, a i lepiej spasowany powoduje lepsze uszczelnienie.
25-02-2020, 18:58:17
Chodzi o to że jak dam więcej podkładek to się lepiej trzyma więc coś jest chyba nie tak z nakrętką czy cos nie wiem . Ale nie psuje w żaden sposób cylindra ?
W sensie czy się nie zatrze czy cos
W sensie czy się nie zatrze czy cos
25-02-2020, 19:53:11
Nie psuje, a żeby się lepiej trzymało zrób podkładkę z drutu pod kołnierz kolanka.
25-02-2020, 20:28:37
Ok dzięki. Z tego co widzę to mam dziurę w tym kolanku. Jednak te części z gmoto to syf, kolanko ma rok i już się dziury robią