Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Redukcja nakrętki cylindra
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam. W komarze/silniku 025 na cylindrze jest dość słaby gwint i postanowiłem zlecić zrobienie stalowej redukcji nakrętki cylindra u tokarza, jak u simsona jest - żeby zakręcić i już nie nadwyrężać gwintu w cylindrze.


coś takiego jak to
https://gmoto.pl/redukcja-nakretki-cylin...62111.html


Pytanie brzmi - jaki jest gwint na cylindrze? jak czytam na google, to M32?


Jak tak, to redukcja nakrętki z M32 na M32?
Suwmiarka w dłon i lecisz hehe
hehe połamaną mam suwmiarkę plastikową oraz nie wiem jak zmierzyć skok gwintu, bo wydaje mi się inny - ale nie jestem tego powiem - Dlatego pisze o poradę na forum o wymiary. Wyszukiwarka mi nie pomaga :/


@edit

poszukałem na google, i gwint niby to "3/4 cala stosowane przez hydraulików"

ktoś potwierdzi?
Kup sobie grzebień do gwintów i będzie jasne, a napewno przyda się w przyszłości. Jak na to jest gwint metryczny, ale jak doszukałes ze to calowy to nakręć armaturę hydrauliczna jakaś i zobaczysz
Zaniosłem cylinder do tokarza i zobaczymy. Jak zrobi, to powie jaki to gwint mi. Przyda się dalszym pokoleniom, którzy szukają na google
W dwubiegowych silnikach stosowano gwint M32x1,5, w trzy(019) jest M36x1,5.
Nie mam pojęcia skąd te informacje o stosowaniu tam gwintów calowych.
Z innego forum wyczytałem. Ktoś tam mówił, że ma narzynkę 3/4 cala i mu pasuje. Nie potwierdzam.
Przekierowanie