Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Który cylinder wybrać ogar 205
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam. Pewnie jeśli przeczytacie tytuł to powiecie że było i abym poszukał taki temat na google. Ale jednak oczekuje odpowiedzi profesjonalnej bo nie każdy post jest taki sam.
Moje pytanie brzmi
Warto kupić ten cylinder do ogara 205?
https://www.jackmotors.pl/oldtimer/cylin...aign-id=19

Czy może ten tańszy ?
https://www.jackmotors.pl/oldtimer/cylin...aign-id=19

Może ktoś miał któryś z tych ? Jaka jest trwałość ? Jest w miarę wytrzymały?
Daj sobie spokój z 40mm. Nic się nie poprawia, nic nowego nie poczujesz. Jeśli masz org zmd to daj go na szlif i kup nowy tłok almot albo Berta.
Almot w zupełności wystarczy, tylko dzwoni
Nie mam oryginalnego właśnie w tym problem. Pokaż coś nowego co będzie godnego uwagi





Znalazłem jakiś cylinder almot , co sądzisz ?

https://allegro.pl/oferta/almot-polski-c...LKEALw_wcB
Ja na cylindrze Almot który wymieniłeś powyżej śmigam juz rok, nic się nie dzieję Smile Ogólnie polecam, nie puchnie tłok ani nic. Jeżeli nie masz oryginalnego na szlif to to będzie dobra alternatywa.
Cylinder Almot, tłok Berta i pierścienie chromowane Simsona to najlepsze co możesz złożyć bez jakichś tuningów, chociaż almot ostatnio też nie taki zły, jak chodzi o jakość. Do tłoka Berty pierścienie tylko i wyłącznie Simsona, bo rowek na pierścień mają 2, a nie 2,5 mm jak w Romecie. A w praktyce czego nie założysz to będzie jeździć, różnica będzie się objawiać w natężeniu dzwonienia.
W takim razie czym się ten almot różni od tego co podałem wyżej kpl bartik oprócz otworu 40 mm w bartiku ?. I czy ostatecznie ten almot nie będzie zły. Przyznam szczerze chciałbym już na weekend mieć pojeździć sobie bo teraz mi ogar stoi w garażu i nie chce jechać
Według mnie możesz brać Almot i zrobić jak seler napisał lub też po prostu jeździć na tym secie z Almotu co link wysyłałeś.
Okej. Znalazłem na gmoto bo wolę tam zamówić . Myślisz że będzie ten ok ?

https://gmoto.pl/cylinder-kompletny-50cm...02914.html
Tak, ja ten sam zamawiałem.
Mam jeszcze pytanie. Ile km trzeba docierać i jak ?. Nie przekraczać 40 km/h? Nie trzymać na wysokich obrotach , spokojnie jeździć tak ?
Ustaw większą dawkę paliwa na iglicy i docieraj go na wyższym (2) biegu. Docieraj w różnym zakresie obrotów. Pamiętaj abyś go nie przegrzewał. Ja szczerze Ci powiem wyjeździłem 1 bak i potem rozpocząłem normalną jazdę i do tej pory jest ok Big Grin
Czytałem że trzeba kilkaset km jeździć dlatego się właśnie pytam
I się tego słuchaj. Jeden bak to mało, 300-500km to zalecana wartość. Bogata mieszanka, jazda na średnich obrotach (ale elastycznie), bez przegrzewania i nie przekraczając stałej prędkości 35km/h. Można czasami oczywiście lekko "odkręcić", ale spokojnie i nie na długo. A prawda jest taka, że jak dotrzesz, tak masz. Amen.
(12-02-2020 01:21:38)Jorginsson napisał(a): [ -> ]I się tego słuchaj. Jeden bak to mało, 300-500km to zalecana wartość. Bogata mieszanka, jazda na średnich obrotach (ale elastycznie), bez przegrzewania i nie przekraczając stałej prędkości 35km/h. Można czasami oczywiście lekko "odkręcić", ale spokojnie i nie na długo. A prawda jest taka, że jak dotrzesz, tak masz. Amen.

Okej, a Pan co mówi na ten cylinder almot co wyżej podałem ?
(12-02-2020 01:21:38)Jorginsson napisał(a): [ -> ]I się tego słuchaj. Jeden bak to mało, 300-500km to zalecana wartość. Bogata mieszanka, jazda na średnich obrotach (ale elastycznie), bez przegrzewania i nie przekraczając stałej prędkości 35km/h. Można czasami oczywiście lekko "odkręcić", ale spokojnie i nie na długo. A prawda jest taka, że jak dotrzesz, tak masz. Amen.
Zdania są podzielone, nie mówię, że powinien robić tak jak ja lecz mówię po prostu jak ja to robię Smile
Przekierowanie