Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Śruby do silnika 023
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Przepraszam, że zaśmiecam, ale chciałem się zapytać, czy ktoś może ma stronę do kupowania takich rzeczy jak śruby i podkładki? Potrzebowałbym śruby imbusowe ze skróconym łbem M6x55-60 z pełnym gwintem do silnika.


Wszędzie szukałem i albo były za krótkie, albo miały gwint do połowy. Znalazłem tylko jakaś paczkę za 100 zł, a to za dużo.
Myślałem jeszcze nad półokrągłymi, ale nie wiem czy będą czy będą tak samo wytrzymałe jak te z niskim łbem.
Zobacz może tu mają https://www.art-nierdzewne.pl/
Już patrzyłem wcześniej, nie ma.
Musi być to imbus? Wkręt walcowy z nacięciem był fabrycznie I moim zdaniem wygląda lepiej. Myślę, że takich śrub nawet nie produkują masowo, zostaje Ci przetoczyć łby.
Musi. Tu nie chodzi o wygląd, a upierdliwość tych zwykłych śrub. Taka zwykła śruba po paru dokręceniach potrafiła się wyrobić. Natomiast imbus nie wyrabia się tak łatwo jak zwykła śruba, pewnie się ją dokręca i osobiście dla mnie wygląda lepiej, ale w sumie to i tak nie ma znaczenia po złożeniu.
Cytat:Myślę, że takich śrub nawet nie produkują masowo
https://sklep.metalmedia.pl/pl/p/Sruba-M...052N/19456
Jest coś takiego, ale cena jak widać zaporowa i mija się z celem.

Może jednak zdecyduje się na te grzybkowe skoro oryginalnie były wkręty.
Mam jeszcze pytanie dotyczące spustu oleju. Jakim tam jest gwint? Bo widzę, że zwykłą śrubę się tam nie wkręci.
Gwint M10x1.
Czyli różni się skokiem gwintu, bo to 1 mam nadzieję nie dotyczy długości :F. Tak czy siak dzięki, już zamówię rzeczy, których potrzebuje.
Jeśli to zwykły gwint to śruba z gwintem do połowy, to można odpowiednią nażynką doprowadzić gwint do końca Smile
Już robiłem narzynką i miałem jakieś 75% gwintu na śrubie, ale bałem się o trwałość takiego gwintu, więc stwierdziłem, że znajdę z całym. Strasznie dziwne, że nikt nie oferuje krótkiego imbusa z całym gwintem. Przecież wystarczyłoby przy obróbce nagwintować całą śrubę zamiast połowy. Zwykłe miałem dopasowane i niby o nic nie haczyły, ale wolałbym mieć pewność. Zresztą już zamówiłem te grzybkowe. Powiem, czy zdają egzamin i się dobrze dokręcają. Chociaż powinny, bo w cewkach takie śruby sprawdzają się świetnie.
Więc tak śruby pasują idealnie i przykręcają się normalnie. Dodatkowo główki są nawet mniejsze od tych skróconych imbusów. Więc jak ktoś chce, to może te grzybkowe śruby zastosować.

Miałbym prośbę. Zakupiłem FAGI, ale maja straszne luzy na boki. Niby są oryginalne, ale ten luz jest dziwny (przynajmniej względem KOYO).
Czy ktoś ma może te FAGI i mógłby sprawdzić w nich luz na boki?
Nie raz montowałem FAG i nie było problemu nigdy, mi też ten luz wydał się duży ale te łożyska mają fabryczne luzy, jak to fagi typowo do silnika to powinny mieć luz c3 (który zanika po rozgrzaniu), a te drugie koyo co masz to może po prostu z innym luzem są, ostatnio montowałem SKF-y C4 do MZ to tam dopiero jest luz Wink
Cytat:jak to fagi typowo do silnika to powinny mieć luz c3 (który zanika po rozgrzaniu)
O takich oczywistościach to wiem.
Cytat:a te drugie koyo co masz to może po prostu z innym luzem są
Luz jest ten sam (C3). Różnica może nie jest gigantyczna, ale zdecydowanie wyczuwalna, chociaż faktycznie jak teraz sobie przypomnę to SKF też miały duży luz. Kupowałem je tutaj.
Przekierowanie