Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet Polo M-760 powrot do oryginału.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam . Przedstawiam wam Rometa Polo który kilka lat temu przeszedl renowacje. Moim zadaniem jest doprowadzenie go do oryginalnego wyglądu. Jako pierwszy do wymiany idzie silnik z 025 na 017( z tego co wiem w polo nie bylo 025) Wisniowy matalik zostanie zastąpiony niebieskim akrylem w oryginalnym odcieniu. Elementy pochromowane ktore były oryginalnie w ocynku , zostaną wymienione na ocynkowane. Szprychy musze dać nowe. Teraz proszę was o porade jakie szprychy (i gdzie kupic) aby były zblizone do oryginału. Oraz co w tym bzyku jest nie oryginalne. Pozdrawiam
Silnik masz wstawiony 023 a nie 025...
Nieoryginalne są jeszcze amorki tylne.
Przepraszam mialem na mysli 023. Teraz nie moge juz poprawić. Amortzatory powinny byc kryte ale czy takie jak nr w 2350?
Kryte powinny być.
Czy takie jak w 2350 nie wiem.
Z tego co kojarze to chyba takie jak w 2352. Różniły się delikatnie odlewem.
szprychy mam z żóltymi nyplami jak oryginał. co do jednej kwesti cos jest pochromowane i chcesz to dac do ocynku? sorki ale w ta strone mega dziwne działanie
Bardzo ładne zdjęcie/ sceneria Wink
Fajne Polo, który rok?
Do wymiany.
1. Cały przód jest od Kadeta, widelec, lagi, błotnik i wsporniki
2. Amortyzatory tył, powinny być kryte. Podobne do tych z 2350, z niepełnym zaprasowaniami u góry. W tym modelu na dolnych głowach znaki AK 132
(31-12-2019 17:41:15)gregorian2008 napisał(a): [ -> ]szprychy mam z żóltymi nyplami jak oryginał. co do jednej kwesti cos jest pochromowane i chcesz to dac do ocynku? sorki ale w ta strone mega dziwne działanie

Nie lubie chromu. Ma byc jak fabryka wypuscila. Po szprychy odezwe się na pw.
Fajne Polo, który rok?
Do wymiany.
1. Cały przód jest od Kadeta, widelec, lagi, błotnik i wsporniki
2. Amortyzatory tył, powinny być kryte. Podobne do tych z 2350, z niepełnym zaprasowaniami u góry. W tym modelu na dolnych głowach znaki AK 132
Zebatka tył od Kadeta, rolgaz chyba też, ma być metalowy, ślimak licznikavtez
Rok 1975 . Amorki tył juz znalazłem. Nie rozumiem o co chodzi ze stalowym slimakiem i rolgazem. P.s gdzie powinna byc w nim tabliczka?

(31-12-2019 18:09:05)aeroxteam2 napisał(a): [ -> ]Rok 1975 . Amorki tył juz znalazłem. Nie rozumiem o co chodzi ze stalowym slimakiem i rolgazem. P.s gdzie powinna byc w nim tabliczka? I po czym poznajesz ze to przód od kadeta? Po półkach dolnych?
Nie, ślimak aluminiowy, ale z linką na wcisk
Rolgaz z metalowym wkładem, tak jak w Komar 2350
Tabliczka klasycznie, prawa strona, dól ramy.
Masz też coś nie tak z blachą osłony ramy, przy silniku, ale to słabo widać
Chyba też ktoś pokombinował z bagażnikiem, torebka narzędziowa ma być pod bagażnikiem, nad błotnikiem
http://www.jacomoto.pl/rometpolo.html


Bagażnik jest ok tylko torebka przewieszona.Blacha ładnie pasuje do ramy. Rolgaz już rozumiem. Wymieni się. Oprocz tego ze lagi są pewnie grubsze to blotnik i wsporniki są inne? Bo ja nie widzę różnicy.
Przód jest całkiem inny, pod lagi fi 23 mm.
Sam widelec - inne wsporniki lampy, dolne rury proste, inne osłony przeciw-pyłowe + opaski
Inne lagi, z prostymi blachami wsporników. Wsporniki pręty, a nie tłoczone z blachy.
Spręzyny dł 24 cm + szpilko-ślimaki + chromowane nakrętki ślepe
Czyli lagi takie jak w 2351?
Takie ale mocowania błotnika prety,mocowanie osłony łańcucha blaszka ma.byc wewnątrz tak samo od stopki centralnej
Stron: 1 2
Przekierowanie