17-11-2019, 12:07:21
Witam
Mam problem z wodzikiem (lub jakimś elementem z automatu zmiany biegu). W tym silniku został zainteresowany właśnie automat nożny, zamiast oryginalnie ręczny. Problem polega na tym, że:
Automat teoretycznie spełnia swoją funkcje zmiany biegu, ale! gdy zmienię
bieg z 2 na luz, to wodzik lekko blokuje się na pozycji 2 biegu. Zmiana dalsza na 1 bieg, to zmienia pozycje wodzika na 1 bieg i powrotem z 1 na luz jest porządku. Manipulowanie wodzikiem (wkręcanie/wykręcanie) nie naprawia tego, ponieważ skrzynia desynchronizuje się i wtedy to jest 2, to luz, a luz 1 itp. itd.
Może to chodzi o problem z dźwignią automatu, że jest po prostu zużyty? a może z samym wodzikiem jest problem tzw. sprężyną w środku? ktoś doradzi?
Mam problem z wodzikiem (lub jakimś elementem z automatu zmiany biegu). W tym silniku został zainteresowany właśnie automat nożny, zamiast oryginalnie ręczny. Problem polega na tym, że:
Automat teoretycznie spełnia swoją funkcje zmiany biegu, ale! gdy zmienię
bieg z 2 na luz, to wodzik lekko blokuje się na pozycji 2 biegu. Zmiana dalsza na 1 bieg, to zmienia pozycje wodzika na 1 bieg i powrotem z 1 na luz jest porządku. Manipulowanie wodzikiem (wkręcanie/wykręcanie) nie naprawia tego, ponieważ skrzynia desynchronizuje się i wtedy to jest 2, to luz, a luz 1 itp. itd.
Może to chodzi o problem z dźwignią automatu, że jest po prostu zużyty? a może z samym wodzikiem jest problem tzw. sprężyną w środku? ktoś doradzi?