Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: 139fmb nie skręca się na obroty
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Panowie pomóżcie mi to naprawić bo ja już wykorzystałem swoje pomysły, jezdziłem sobie dziś z kumplami i na początku wszystko fajnie A potem nagle zaczął przerywać (tak jak bym mu włączył ogranicznik prędkości) miał taką odcinkę i się nie wkręcał wyżej, wyciepałem tą odcinkę i to samo, wymieniłem moduł i to samo....
Wyczyściliśmy i regulowalismy gaźnik to samo. Świeca czarna.
https://youtu.be/cw2qj_CaMaE
Problem być może nie z modułem, a z cewką zasilającą. Zmierz jej opór. Albo za bogata mieszanka.
A jak zmierzyć opór cewki, gdzie przyłożyć co i jak, mam odpowiedni sprzęt jak co
Do masy i do wyjścia cewki zasilającej (przewód czarno-czerwony ze statora). Zakres 2k.
Ok to jak przyjdę ze szkoły to zmierzę. Może to być też wina gaźnika? Mam z nim taki problem że benzyna wycieka do filtra powietrza, mam taki gaźnik https://gmoto.pl/gaznik-ze-ssaniem-reczn...59036.html
Z dyszą 0,78 jest to dobre połączenie do 72ccm?
Jak ktoś chce mi to dokładnie wytłumaczyć można na fb pisać
https://www.facebook.com/profile.php?id=100039209542461
Sprawdziłem tą oporność
Impulsator .138 Ohm
Cewka .593 Ohm
Na takim filmiku na Youtube widziałem że impulsator ma dobrą odporność A cewka o ponad 100 większą (ma być 434 ohm) to ją dyskwalifikuje?
Impulsator w porządku, u mnie nowa cewka miała 760-800R, ale to jeszcze o niczym nie świadczy. Zmierz teraz napięcie cewki przy kopaniu - zakres 200VAC.
Chwila tak łopatologicznie, jakie napięcie przy kopaniu i jakie 200 vac

Aha i tak wygląda iskra
https://youtu.be/qaTD-7fYZ-c
Takie jakieś dziwne przerwy maSad[/u]
Zmierz i zobaczymy, ale najpierw przełóż świecę/fajkę/cewkę z czegoś sprawnego, a jak nie masz to na razie zostaw.
Po wymianie cewki (tej górnej co z niej kabel WN już wychodzi) problem ustałBig Grin. Dzięki za pomoc Wink
Dzisiaj sprawdziłem to u siebie i miałem dokładnie to samo :F
Przekierowanie