Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: [Ogar 200] Problem z krzywką magneta Ogar 200
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
witam.

Mam problem z ogarem 200.

1. jak wsadzić krzywkę w magneto??

http://imageshack.us/photo/my-images/225/imag0284u.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/195/imag0285b.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/692/imag0286a.jpg/

2. w jaki sposób się ustawia ten zapłon?? bo już nie mam siły do niego Huh
Krzywke wbijasz w magneto. Wcięcie w krzywce musi sie pokrywać z wcięciem w magnecie
krzywka ma wyciecie i magneto czyli wirnik tez ma wyciecie i oba te wyciecia musza sie pokryc
a mocyje sie to prosto bierzesz mlotek przykadasz krzywke tak tak powinna byc i delikatnie wpukujesz ja w wirnik

a zaplon sie ustawia po przez odkrecenie srubek mocujacych iskrownik jena jest u gory a druga na dole iskrownika i teraz krecac iskrownikiem przyspieszasz badz opozniasz zaplon
tylko jak wbije ta krzywkę w magneto tak jak mówicie to przerywacz się otwiera jak jest tłok w połowie cylindra Sad
a to się jeszcze cewkami reguluje !!!!
(23-05-2012 17:37:34)Marvin2010 napisał(a): [ -> ]a to się jeszcze cewkami reguluje !!!!

jak nie masz pojecia to chociaz sie zamknij
jak masz caly czas otwarte to poprostu wyreguluj przerwe na platynach i bedzie gitas
ale chodzi mi ze jak wbije ta krzywe zgodnie z oznaczeniami na magnecie to w GMP brakuje mi jakieś 30(stopni) żeby przerywacz się otwierał. a jak sie przerywacz zacznie otwierać to tłok jest w połowie cylindra. kurde nie wiem jak to wytłumaczyć. Sad
wiem o co ci chodzi po prostu opuscily ci sie platyny tam przy ich mocowaniu masz taka srubke musisz ja odkrecic i wyregulowac tak platyny zeby przy ich otwarciu bylo 3.5mm
chyba ze tobie chodzi ze za szybko sie otwieraja platyny to wtedy musisz ustawic zaplon i to regulujesz po przez obracanie iskrownikiem w prawo badz w lewo
ale do tego to juz ci dalem link do poradnika
jak nie masz pojecia to chociaz sie zamknij

Raczej ty się zamknij bo nawet chyba nie wiesz że w silnik jawy reguluje się zapłon całym zapłonem a nie tylko przerwaczem!!!
Wiec kto tu ma się zamknąć...
Dzieciaku!!!
nie zaplonem tylko iskrownikiem to po pirwsze po drugie jestem od ciebie straszy a po trzecie z jego wypowiedzi wynikalo ze ma rozwarte caly czas platyny a nie zle ustawiony zaplon
aha "dzieciaku" prawidlowe nazewnictwo pomaga a nie utrudnia wiec radze ci pisac poprawnie bo kiedyc ktos moze cie przez to wziasc za kompletnego... bo chyab tylko debi* reguluje cewkami zaplon... zaplon. moj drogi w ogarze 200 zaplon reguluje sie porzez popuszczenie dwoch srub mocujacych ISKROWNIK (ktory obejmuje WIRNIK a nie magneto jak to wiekszosc ludzi nazwa) a nastepnie obracamy ISKROWNIKIEM nie jakimis "cewkami" az do momentu uzyskania odpowiedniego ustawienia nastepnie dokrecamy owe sruby mocujace ISKROWNIK i operacje ustawiania zaplonu mozna uznac za zakonczona
Dzieki ale wiem jak się zapłon ustawia w ogarze 200. A dokładnie zapłon i iskrownik to to samo jak bys nie wiedziało co mi chodziło!!!!
no wiesz cewkami tez da sie regulowac gora dol wiec twoja wypowiedz byla dwu znaczna a tu nie chodzi o mnie tylko o innych bo ja doklanie znam ten silnik ale sa osoby nowe ktore dopiero zaczynaja przygode z motorowerem i jak mu napiszez ze cewkami sie reguluje zaplon to on bedzie nimi ruszal gora dol i prawo lewo bo tak sie da je na srubkach przesuwac tak wiec jak juz mowilem prawidlowe nazwnictow nie przeszkadza...
oto taki podglądowy rysunek. rowek w magnecie jest pośrodku rowka w krzywce.




Uploaded with ImageShack.us
To przerwa za duża może. Ustaw na 0,4mm
Stron: 1 2
Przekierowanie