Sprawdzałem bez pierścionków i jest to samo. Czyli pewnie to korba za szeroka, bo jest rzeczywiście szersza o jakieś 5mm od tej ze starego wału. Trzeba by to pewnie spiłować, tak? Zgaduje że nie da się bez rozpoławiania silnika...
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Korby nie piłuj tylko w dwuch miejscach tuleje cylindra na dole. Takie wciecia jak w nowym typie cylindrow wsk 125.
No to kamień z serca, bo jakbym miał znowu rozpoławiać ten silnik to by mnie chyba cholera wzięła... No ale jak trzeba takie wcięcia to się zrobi, albo ja z bratem albo do warsztatu dam żeby to dokładnie zrobili.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
No i dobra, wcięcia zrobione i pomogło, teraz wszystko gra aż buczy. Dzięki wszystkim za rady
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka