29-07-2019, 22:06:43
Witam, po dłuugim poszukiwaniu odpowiedniego sztywniaka w dobrej cenie i oryginalnym lakierze znalazłem o takie cudo
Romet komar 232 1965 cały zachowany w orginale brakuje tylko pompki i nadzędzi lakier jest w miare ładny ale że orginalny to nie będę go malował, wystarczy wyczyścić. Silnik pali ładnie pracuje ale ma luzy na wale więc remont mnie i tak czeka. Aktualnie jezdi na gaźniku gm13 (ktoś przerobił) ale dostałem orginalny g-13) i tu takie pytanko słyszalem ze gm jest lepszy od g, warto przerabiać na orginał? Czy zostawić? Aktualnie komarek nie jezdzi bo jest naderwana linka biegów szkoda mi jej trh wymieniać bo jest orginalna niby działa ale niewiadomo kiedy się zerwie no i te blokadki co do manetki wchodzą są wyrobione. Romecik stał w stodole pod sianem baaardzo długo co go "zakonserwowało" w baku też jest syf wiec nie da sie narazie paliwa nalać. Poza tym to jego stan oceniam na bardzo dobry więc biorę się za jego "odświeżanie". Ok macie kilka zdj
Romet komar 232 1965 cały zachowany w orginale brakuje tylko pompki i nadzędzi lakier jest w miare ładny ale że orginalny to nie będę go malował, wystarczy wyczyścić. Silnik pali ładnie pracuje ale ma luzy na wale więc remont mnie i tak czeka. Aktualnie jezdi na gaźniku gm13 (ktoś przerobił) ale dostałem orginalny g-13) i tu takie pytanko słyszalem ze gm jest lepszy od g, warto przerabiać na orginał? Czy zostawić? Aktualnie komarek nie jezdzi bo jest naderwana linka biegów szkoda mi jej trh wymieniać bo jest orginalna niby działa ale niewiadomo kiedy się zerwie no i te blokadki co do manetki wchodzą są wyrobione. Romecik stał w stodole pod sianem baaardzo długo co go "zakonserwowało" w baku też jest syf wiec nie da sie narazie paliwa nalać. Poza tym to jego stan oceniam na bardzo dobry więc biorę się za jego "odświeżanie". Ok macie kilka zdj