Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Koła Chart w Ogarze 205 - da się i czy jest sens?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Może to głupie pytania, ale niech mądre głowy się wypowiedzą.
Zastanawiam się nad poprawą hamulców w Ogara, nie chcę za bardzo przerabiać (zachować możliwość powrotu do oryginału), tym bardziej bawić się w jakieś tarcze.
Przyszło mi do głowy za to zastąpienie ogarowych kół chartowymi, ponieważ mają odrobinę większe bębny, czyli na logikę hamulce powinny mieć lepszą skuteczność.
Dobrze kombinuję? Jest ktoś kto mógłby się wypowiedzieć, zweryfikować moje twierdzenie?
I drugie pytanie, oczywiste, czy koła pasują P&P? Jeśli nie, to co stoi na przeszkodzie, jak można sobie z tym poradzić?
Z góry dzięki!
Tak szczerze mówiąc, to w moim dziewiczym Charcie hamulce wyglądały jak nowe, w dodatku wszystko w środku wyczyściłem, rozpierak nasmarowałem, a szczęki i bębny odtłuściłem... mimo to jak dla mnie hamulce nie istniały. Musiałem mocno wbijać przedni i tylni hebel żeby jakoś to hamowało, moim zdaniem porażka. Hamulce ogara w zupełności mu wystarczają. Chyba gra nie warta świeczki. W dodatku musiałbyś się trochę naprzerabiać np. blokadę bębna itp.
Dzięki, ale proszę o jeszcze parę wypowiedzi, może coś więcej o przeróbkach. Tzn. generalnie zgadzam się, że heble w Ogarze mu w zupełności wystarczają, natomiast szczególnie odnośnie przeróbek i pasowania interesuje mnie tylne koło.
Szczęki hamulcowe Simsona i można stoppie robić Wink
Zależy na jaki materiał hamujący trafisz. Mój chart blokował tylne koło a wystarczyło nogę położyć. Po tym jak mi pękła szczęka i założyłem od simsona, hamulca prawie brak.

Dowiedz się gdzie ci przebiją szczęki na jakiś lepszy materiał. Od tego bym zaczął. Oddać ze 3 komplety na różne materiały i wtedy dopiero myśleć.

Uwaga, zbyt mocny hamulec z przodu potrafi złamać lagę.

A koła od charta to dość solidne rozwiercanie miejsc na ośki. Prędzej szukaj takich kół jak ja mam w t-1. Lub koła od herculesa wchodzą prawie bez przeróbek, tyle że mają mniejsze bębny od rometowych. Ale też zależy jak trafisz, jedne hamują lepiej inne gorzej.
Ok, dziękuję!
Ogar 205 ma chyba krótką główkę, więc możesz się szarpnąć na przednie zawieszenie od Charta żeby nie przerabiać nic.
Ciiiiii, ciszej, po co to tak krzyczeć...
Przekierowanie