Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: [S] Amortyzatory po renowacji Romet Jawa i inne
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam, sprzedam 2 pary odnowionych amorków otwartych do Rometa. Za jakiś czas dojdą kolejne na sprzedaż, także te od 50-T1.
- Wypiaskowane amorki
- Nowy chrom
- Polakierowane bezbarwnym akrylowym
- Wymienione tuleje wewnętrzne
- Zregenerowane tuleje zewnętrzne
- Nowy smar




Kontakt przez Forum czy OLX, jak wolisz Wink
Cena dla forum 110zł, pozdrawiam.

https://www.olx.pl/oferta/po-renowacji-a...AePOe.html
A skąd wziąłeś te elementy wewnętrzne co są w środku amortyzatorów bo ja szukałem do swoich żeby zregenerować ale nigdzie nie znalazłem.
Tuleje są toczone całkowicie nowe na zamówienie u prywatnego tokarza i wprasowywane w miejsce starych


Te dwie pary już sprzedane, w tygodniu powinienem dostać sprężyny z nowym chromem i kolejne pójdą na sprzedaż Wink
(08-06-2019 13:00:25)klodian2002 napisał(a): [ -> ]Tuleje są toczone całkowicie nowe na zamówienie u prywatnego tokarza i wprasowywane w miejsce starych


Te dwie pary już sprzedane, w tygodniu powinienem dostać sprężyny z nowym chromem i kolejne pójdą na sprzedaż Wink

Kiedy przewidujesz że będziesz miał do 50-T-1 i jaka cena?

I kolejne pytanie czy będziesz też regenerował pełne amortyzatory (zamknięte) mam takie w komarze 2351 i też potrzebuję je ogarnąć
Tylko ja mam wrażenie że te sprężyny nie są gładkie?
(11-06-2019 13:56:26)bkrukl napisał(a): [ -> ]Tylko ja mam wrażenie że te sprężyny nie są gładkie?

Bardzo słabo to wygląda niestety
Ale to raczej wina zdjęcia bo jest bardzo niskiej jakości

Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
Co do amortyzatorów z 50-T1 mam problem z ich rozłożeniem, gdyż każde połączenie aluminium i stali jest po tylu latach nie do odkręcenia, i gwinty przy ich rozbieraniu są zniszczone. Nie wiem kiedy będę je miał na sprzedaż. Z pełnymi amortyzatorami na razie się nie zajmuję, ale jak coś będę miał to się odezwę. A najzwyklejsze amorki od Ogarków mi się skończyły, także ten.. : P

Co do sprężyn: Żadnym z moich telefonów nie mogę zrobić dobrego zdjęcia, bo po prostu za bardzo odbijają i nie mogę złapać na nich ostrości.
Sprężyny są chropowate w miejscach gdzie była korozja, zostały zdjęte z nich cała warstwa chromu a następnie wytrawione zostały w kwasie gdzie pozbyto się całkowicie korozji i innych zabrudzeń. Potem naniesiona została na nie warstwa niklu, następnie chromu i zostały przepolerowane, a miejsca wcześniej skorodowane zostały chropowate. Stąd cena niższa niż u innych Wink Tak czy inaczej na żywo wyglądają bardzo ładnie.


Lepszego zdjęcia tych sprężyn już nie zrobię :F
Bij w dzwony jak będziesz miał "zwykłe, ogarkowe" Wink
Bez szlifowania miejsc korozji efektu gładkiej powierzchni nie otrzymasz. Warstwa niklu i chromu jest tak cienka, że widać wszystko.
Dzięki za radę Wink

Więc taak.. na sprzedaż leci para amorków do Mustanga
https://www.olx.pl/oferta/po-renowacji-a...Afe9c.html
Cena na forum -10zł od ceny bazowej.





I jedna para amorków ogarowych za 110zł, osoba rezerwowała i zrezygnowała, a już miałem je spakowane.. zdjęcia są u góry. Wink
Aktualne te amory?
Mam takie pytanie czysto techniczne, wypiaskowany jest też pręt prowadzący/tłoczysko ? oraz co jest pomalowane bezbarwnym.
Jak coś to zapraszam do moich "Usug".
Zapraszam, proszę o maila, wyślę zdjecia
joosko@interia.pl
Damzag- aktualnie zeszło mi wszystko, w ciągu1- 2 tygodni powinienem mieć parę par otwartych amorków na sprzedaż. Rafi - Wszystko zależy od jego stanu. Jeżeli jest niewytarty, zostaje on piaskowany, następnie polerowany i lakierowany bezbarwnym razem z całą resztą. Jeżeli jest w złym stanie - wytarty ubytki itp. To ma naspawane ubytki i jest wytoczony na wymiar, reszta ta sama.

Joozek, broń Boże nie chcę robić ci konkurencji. Po za tym każdy na forum wie, że twoje amorki są wzorowe, nie musisz się reklamować Wink Ja celuję w target bardziej budżetowy, po za tym nie robię tego w hurcie jak ty.
Stron: 1 2
Przekierowanie