04-06-2019, 17:21:18
Witam, zauważyłem kolejny problem w moim niedawno opisywanym kadecie.
Otóż przy próbnym odpalaniu na luzie bez oleju w skrzyni motorower chodził dobrze, lekko dymił na niebiesko i czuć było zapach mieszanki.
Gdy, zalałem olej (10W40) do skrzyni aby nie chodziła na sucho, silnik zaczął dymić na biało i mocno śmierdziało palonym olejem silnikowym. Przypuszczam, że jest to wina uszczelniacza na wale od strony sprzęgła. Jak trudno jest go wymienić? Jakie są potrzebne narzędzia? Czy coś oprócz uszczelniacza może powodować taki sam efekt?
Pozdrawiam
Otóż przy próbnym odpalaniu na luzie bez oleju w skrzyni motorower chodził dobrze, lekko dymił na niebiesko i czuć było zapach mieszanki.
Gdy, zalałem olej (10W40) do skrzyni aby nie chodziła na sucho, silnik zaczął dymić na biało i mocno śmierdziało palonym olejem silnikowym. Przypuszczam, że jest to wina uszczelniacza na wale od strony sprzęgła. Jak trudno jest go wymienić? Jakie są potrzebne narzędzia? Czy coś oprócz uszczelniacza może powodować taki sam efekt?
Pozdrawiam