13-06-2019, 12:50:28
Stron: 1 2
13-06-2019, 13:29:49
Znając życie znalazł się jakiś genialny diagnosta który stwierdził że numery powinny być przy kierownicy a że mieli jakiś tam dowód to nabili.
14-06-2019, 01:03:53
(13-06-2019 13:29:49)Whiskacz napisał(a): [ -> ]Znając życie znalazł się jakiś genialny diagnosta który stwierdził że numery powinny być przy kierownicy a że mieli jakiś tam dowód to nabili.Już pisałem że oba wyglądają na bite jednym zestawem numeratorow. W wolnej chwili wrzucę foto główki i sztycy.
26-06-2019, 22:42:38
(13-06-2019 13:29:49)Whiskacz napisał(a): [ -> ]Znając życie znalazł się jakiś genialny diagnosta który stwierdził że numery powinny być przy kierownicy a że mieli jakiś tam dowód to nabili.
Fotki. Wypatrzylem też że ramy delikatnie się różnią. 1 różnica - mocowanie siodełka. W białej jest tak jakby nakładka z elementem do skręcenia, w mojej są dospawane tylko dwa uszka do rury. Druga różnica to blacha przy łączniku rury pionowej i poziomej na części poziomej.
Przy okazji prośbą o rozszyfrowanie numerów.
28-07-2019, 11:26:09
Numery tak czasami robili i to jest i jeden i drugi jak najbardziej oryginalny. Mam akurat spore doświadczenie ze sztywniakami z Węgier i już widziałem trzy ramy z podwójnymi numerami oczywiście z tabliczką zgodny był jeden numer. Dodam, że wszystkie były z rocznika 66-67 i na 100% z oryginalnymi lakierami. Raz widziałem wszywniaka chyba to byl 67r który miał nabity numer 5 cyfrowy i był tak samo na tabliczce było 5cyfrowy i orginał to był też. Dziwi mnie tylko, że Twój piszesz , że jest z 1969r, a na sztycy masz numer nabity i jest grubsza w tym miejscu jak tak one wychodziły do roku 67.
28-07-2019, 11:47:41
Piękna sprawa z tymi czwórkami na główce A z samych numerów nic nie rozszyfrujesz
28-07-2019, 12:52:51
A sory sie doczytałem to jest druga rama co kupiłeś... to bedzie rama z rocznika 64-67 to ma sztyce tak jak powinna miec i zbiornik przykrecany do ramy stary typ
Stron: 1 2