Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: WSK'a 125 Remka
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witajcie.

Ostatnio wygrzebałem WSK z 1975r,wyjąłem z niej silnik, Rozebrałem tylne koło w celu założenia nowych gum zabieraka.

Od razu rozpołowiłem silnik, wyjąłem z tego silnika bardzo ciekawą rzecz jaką jest podkowa lub jak kto woliwypełniacz wału

Skrzynia biegów jest w dobrym stanie na trybach jest wybite W-F-M,
skrzynia zostaje tylko łożyska zmienie tylko niestety wałek od zmiany biegów jest w średnim stanie, ale mam lepszy.
\
Niestety nie może być tak kolorowo. Wał okazał się krzywy. Ale jeszcze jest on ZMD.

Cylinder się okazał że nie jest org. A pochodzi z rzemiosła. Ale to nic wystarczyło kilka pilników godzina czasu i okna w cylindrze są pokryte z karterem. Ostatni zastanawiałem się nad tłokiem. Myślę nad tajwańskim tłokiem RDI. Testował ktoś taki tłok? Jak się sprawuję?
O silniku to chyba na tyle.
Ogólnie WSK jest z 1975r. czyli tak zwana garbuska, ale ma wąski bak.
Osłonę łańcucha mam prostą, a powinna być zakrzywiona(prosta od 1976r. montowali)
Niestety ma duże braki.
Na razie to na tyle, Kupie części, zrobię szlif to się odezwęBlush

Pozdrawiam
Możesz brać spokojnie Tłok RDI , przy odpowiednim pasowaniu nic się z nim nie dzieje , polecam .
Witam. Minęło trochę czasu, kupiłem kilka części między innymi: kpl. uszczelek silnika i kpl. uszczelek gaźnika od Zetera, zapinkę łańcucha, filtr paliwa, oringi, śruby imbusowe do silnika nierdzewne i zestaw do dremla do poprawienia kanałów.
W między czasie prze polerowałem głowice, do końca poprawiłem kanały w cylindrze i zgrałem z karterami.


I właśnie z karterami mam problem bo po oględzinach się okazało że są nie od pary. I mam problem.
Jedna osoba mi mówi że by zmienić, a druga że jak chodziła to żeby zostawić.
Jak myślicie zmieniać kartery czy zostawić ?

A jeszcze bym zapomniał, w sobotę wysłałem wał do centrowania . Pewnie w następnym tygodniu powinien być z powrotem u mnie.



Pozdrawiam Remek!
Widzę, że kolego z forum wueska zawitałSmile Co do karterów - specjalistą nie jestem ale na Twoim miejscu szukałbym zgodnej pary...
Chyba raczej na odwrót Big Grin no chyba poszukam innych karterów.
HejWink
Powróciłem po dłuższej przerwieBig Grin, od tamtej pory dużo się zmieniło, między innymi kupiłem resztę części I złożyłem silnik. na początku coś nie chciał odpalać i stracił kompresję, okazało się że uszkodził się uszczelniacz od strony magneta, wymieniłem go i śmiga. Odkąd wsk odpala i jeździ to porzuciłem motorynkęBig Grin i stoi bez tylnego koła. Dobra ale to jest temat o WSK a nie o wyrobie rometa. W między czasie zrobiłem prostą instalacje elektryczną czyli gaszenie, światło przód i pozycja tył.

Dzisiaj przyszłą paczka z gaźnikiem PHBG 21mm od WSKTurbo
Silnik nabrał wigoru i lepiej odpal dzięki ssaniu.
Narazi ę aby zdjęcie gaźnik, ale w tygodniu pojawią się nowe.
Zmieniałeś kartery? Wsk to nie komar, można śmiało latać na dwóch różnych.
Witam. Po trochę dłuższej przerwie. Ostatnio miałem małe problemy z internetem dlatego nic nowego nie było. Od założenia turbo gaźnika nie mam żadnych problemów. Jedynie co to zmieniłem linkę gazu. Łapcie zdjęcia z ostatniego wypadu do lasu.
Ktoś pytał czy zmieniałem połówki, nie nie zmieniałem połówek.
Wkrótce wleci trochę nowych rzeczy między innym cylek poleci do szlifu i trochę go podłubie, zastanawiam się nad tłokiem RDI. Użytkuje ktoś?
I może inny tłumik.
Fajna w sumie, taka nie przesadzona zwykła czarna używana wsk. Co do tłoka to nie wiem u mnie najtańszy chiniol był ostro katowany i nic mu nie było, ale cylindra nie szlifowałem, jak to będzie w przypadku szlifu to nie wiem, i z drugiej strony szkoda marnować tłok i cylinder. Kolega wyżej pisał że przy dobrym pasowaniu jest ok.
Siemka. WSK od ostatniego postu jeździ bez żadnych awariiShy .
Kupiłem nową oponę, w sensie używana o rozmiarze 100/100x18 kostka.
Opona mieści się idealnie, ale polecam kupić węższąWink i przyszła jeszcze jedna w której były następujące rzeczy:
-Nowe łożyska do tylnego koła
-Gumy zabieraka
-Zębatka zdawcza 11z
-Zębatka tylna 43z
-Szkło lampy przedniej
-Żarówki
-Uszczelki
i parę pierdółek .
Pod kostkę zmieniłem przełożenia z 13/43 na 11/43.

Zdjęcia dodam później albo jutroCool
Przekierowanie