Nie zdziwilbym sie jak to byl Sport
Jak odkupilem mojego Sporta to wyposazony byl nawet w podnóżki dla pasazera oraz na ori blache siedzenia ktos naspawal siedzenie od jawki
W tamtych czasach wszystko mozliwe
Tutaj zdjęcie przedniego zawieszenia
I tabliczka znamionowa
Widziałem w innym poście że jest napisane samo Romet bez Predom czy tutaj jest poprawnie ?
Pytanie też o lampę przednią u mnie osłona jest plastikowa było tak oryginalnie czy szukać metalowej ?
Kolejne pytanie to o bak czytałem żeby
Niezły ulep, ale to może być 2361, nie takie cuda widzieliśmy. Osobiście bardziej mi się podobają z metalową obudową lampy, a jest parę dostępnych w przyzwoitych cenach, ale co kto lubi. Jak masz środki i chęci to rób na Sporta, nikt Ci na pewno nie odmówi jego rodowodu, a zawsze to kolejny rarytasik.
Mógłbym ją zrobić na oryginalnego sporta, chociaż ciężko z częściami ale tutaj pytania:
- w tym roczniku był bak z wytloczeniem na ramę czy bez
?
- czy po tych zdjęciach widać czy rama ma otwory pod ten bak i siedzenie ze sporta i czy wahacz jest jak w sporcie bo z tego co widzę to 2350 miał trochę inne mocowanie amortyzatorów.
- tylny błotnik będzie oryginalny ? Musiałbym zaspawac dziury po blachowkretach od bagażnika ? I czy ma otwory na tą kanapę
- przednie zawieszenie jest oryginalne czy też do zmiany
Popatrz na przednie mocowanie zbiornika, masz już śrubę przelotową M6. Oznacza, że zbiornika z przetłoczeniem już tam nie zamontujesz. Oczywiście można to przerobić. Jak? popatrz w moim wątku.
http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=40368
Zakładając, że tabliczka jest oryginalna z ramą i wiele części pochodzi z jednego kawałka, to będzie Sport 2361 już z wersją zbiornika typu POLO i skorupą lampy PCV.
Tylny wahacz mógł być zastosowany przejściowy, mowa o mocowaniu amortyzatorów, ale nie wykluczone, że też pochodzi z tego Robaka. Choć ja obstawiam, że te elementy były kiedyś (przed pomalowaniem) wymieniane.
Co do tylnego błotnika - jest zbytnio wysunięty do tyłu, to poprzeczne nerkowe otwory, powinny być osadzone w miejscu przykręcania bagażnika do skorupy ramy. Oczywiście, to wszystko można zaspawać i zrobić na oryginał.
Jeszcze co do siedzenia (mowa o oryginalnym od 2361) - jest mocowane dokładnie tak jak w 2350, czyli tylko do ramy i nie wymaga dodatkowych otworów w tylnym błotniku.
Przód po za brzęczkiem pasuje.