Wygląda jak Pony M2 stylizowana na M1. Osłona łańcucha jest metalowa? Na główce ramy powinien być wybity numer, jego pierwsze 2 cyfry to rocznik. Mógłbyś go podać?
Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
Rocznik 81 . Oslona metalowa chrom. Dlatego pisze do was
No to M2 na 100%. Kierownica raczej oryginalna, tylko musisz kupić mocowania bez mostka i nakrętkę główki ramy. Ja mam 301, ale w M2 wygląda to tak samo, więc leci zdjęcie. Lampa tylna jest od 301. Osłona łańcucha w oryginale jest plastikowa.
Edit: Jednak górna półka jest od M1, więc też trzebaby wymienić.
Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
Moim zdaniem informacja na temat kierownicy jest podzielona widziałem kilka egzemplarzy na zywo jak i w Internecie i mialy takie mocowanie kierownicy z plastikowym bagaznikiem z tylu. A co do oslony lancucha to jest jednak plastikowa ,przedni blotnik ma mocowania jak zwykly ogar (od srodka błotnika )
Co do lampy to odrazu zauwazylem ,ze jakos dziko wyglada
Faktycznie, pierwsza seria Pony M2 miała mostek, więc prawdopodobnie ten egzemplarz z niej pochodzi. Amortyzatory też powinny być kryte. W takim razie nie jest stylizowana na M1, palnąłem głupotę
Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
Ale co do lampy z tyłu jakie masz zdanie? Zwykla taka jak w 205.
Czy pierwsze wydania m2 mogły miec stary model lampy
No lampa na pewno nie jest od niej, ale blacha jest oryginalna. Lampa powinna wyglądać jak na zdjęciu.
Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
A czyli poprostu nowy typ lampy. Blacha oryginalna bo i papier do niej mam
ps: Dzieki za pomoc !
Błotniki(czy też ich mocowanie) też powinny być takie jak w M1, tu masz zdjęcie poglądowe jak to powinno wyglądać(poza silnikiem). Wygląda też jakby dźwignia zmiany biegów u ciebie była za długa.
Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
Troche brzydko wyglada z tym blotnikiem
albo braklo części i kladli co popadnie