Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 200 Jak wyciągnąć z niego moc? Prędkość maksymalna?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Wiedziałem że lepiej to wytłumaczysz ode mnie! A co do modyfikacji komory spalania to Czesi też ten problem gryźli, na pewno widzieliście takie gwiazdkowe głowice przy 223. Wszystko się zgadza, tak jak powiedziałem, te silniki są strasznie podatne na modyfikacje. Ale zawsze coś kosztem czegoś.
Witam !

Kilka lat temu (ok. 5-6) moj Kolega (Adam W. ) pojechal motocyklem turustycznie na Kazachstan. Po przejechaniu ok. 6 tys. km spotkal grupe 5 Czechow ktorzy jechali na Jawach50. Mieli tez z soba tez zapasowy silnik i sprzety do biwakow. Jechali cala droge na kolach.

Wniosek da sie bo to dobry sprzet, a nawet trzeba sprobowac, bo to przygoda.

pozdrawiam
Marek Z.

Ps. Jutro wybieram sie na zlot Garbusow do Radzynia k. Slawy Sl. moim

WV 181. Niech pogoda dopisze.
W zasadzie to każdy mało wysilony silnik jest podatny na modyfikacje :F
Nad CDI myślałem w tamtym roku bardzo mocno , bo jednak ma sporo zalet i pewnie bym kupił gdyby było trochę wolnej kasy , ale wbrew pozorom oryginalny zapłon też nie jest taki zły i awaryjny. Mój ogar zrobił ze mną trochę kilometrów i nie było żadnej awarii jak chodzi o zapłon - jedyne problemy z nim związane wynikały z moich głupich pomysłów. Bardziej na nerwach gra mi gaźnik , ale też da się z nim żyć.

Wycieczki na ogarku są spoko , bo silnik nieźle sobie radzi , jest dość elastyczny i ładnie chodzi , także często jeżdżę sobie tak bez celu i w sumie w takim zastosowaniu sprawdza się bardzo dobrze - taki spokojny cruising.

Nie mniej zrobił się już całkiem niezły opis co i jak , także na pewno komuś jeszcze się przyda. Mnie na razie ogranicza budżet i możliwości jak chodzi o narzędzia , także na razie zostają mi proste mody , ale kiedyś wezmę się też za te grubsze.
Cdi można dość łatwo samemu zrobić. Przy odrobinie chęci i umiejętności manualnych można się wyrobić w jeden dzień. Jedyne, co musisz zrobić, to umocować impulsator do statora, wykonać cechę wyzwalającą i tyle. Później łączysz wszystko wg schematu i ustawiasz zapłon.
Ja tam nie bawię się w żadne tuningi, mam tylko zrobione 50/4 żeby lepiej się wkręcał, ale CDi to najlepsza inwestycja jaką zrobiłem, która u mnie miała największy wpływ na bezawaryjność i bezobsługowość. Wcześniej ciągle cewki, platynki, kondensatory, ciągle coś się pie#@#%liło.
Teraz 2 sezony bez dotykania i sam regulacja te lepsza, ustawiasz tylko stroboskopem i tyle.
Stron: 1 2
Przekierowanie